|
||||
|
||||
Gave ' 83 Jetta
Yep, ze MAG weg.
Jetta LX uit 1983, 290.000 km., dealer onderhouden aantoonbaar !!!!!!!!!! Teveel nieuwe onderdelen geplaatst om hier te vermelden, kom ze zelf maar lezen in het onderhoudsboekje, zorg ik voor de koffie. Op't moment 8 cm. lager 13 inch honingraad velgen 6 J 4 hele goede 175 / 50 R 13 banden 1300 CC, carb even afstellen. trekhaak, open dakje, chromen strippen, groene band in voorruit. Champagne kleur. Leuke nette wagen. Kopen met 15 inch velgen is ook mogelijk, moeten wel de originele veerpoten er weer onder. De originele velgen met nette bandjes en nog wat onderdelen krijg je erbij. APK tot halverwege volgende maand, nieuwe apk i.o. want ik verwacht toch geen problemen. Volgend weekend ook te bekijken op het keverweekend te Rosmalen. Mail met vwt1t3@home.nl of bel met 06 - 48 656 380 voor meer info of voor de vele foto's. VW groeten vanuit een zonovergoten Raalte, Emiel Last edited by Stijn : 12-09-2006 at 02:34. |
|
||||
|
||||
en de prijs bedraagt?
|
||||
|
||||
Waar staat deze in Raalte ergens, enige vw's die ik weet te staan in Raalte zijn half af (zoals de mijne ) maar erger met heel veels japans plastic. Weet wel een hele nette rode Caddy Mk1.
En hoeveel is de vraagprijs? |
|
||||
|
||||
Had een vraagprijs van 1750 euro in gedachten, maar bij enige serieuze interesse komen we er wel uit, krijg ik ook weer ruimte in de garage voor DE SPIJL.......
Sorry voor' t ongemak. Emiel |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Deze jetta ziet er bij mij uit als een klein rood kruisje !
Heb ik dat alleen of.......? |
|
||||
|
||||
red cross, me too
|
||||
|
||||
al een fototje beschikbaar?
|
|
||||
|
||||
mag slot op, Jetta is verkocht.
heb nog wel de complete FK verenset en de 6 j x 13 inch wieltjes met 4 wel hele goede banden in de maat 175 / 50 R 13. Wie maakt me los 175 euro voor de verlaagde veerpoten 400 euro voor de wieltjes Prijzen zijn slechts vraagprijzen, kan er verder niets mee, past toch niet onder mijn T3 bus. Mail met vwt1t3@home.nl Emiel |