|
||||
|
||||
eindelijk toch even voorstellen
hey ik ben ramon en heb een type 3 die ik aant opknappen ben zoals vele al weten en heb nu een kever voor het dagelijkse ritje erbij gekocht dus denk zal dr eens even voorstellen
dit is mijn mooie oranje spaarkever uit 1972 meer foto kan ik niet meer uploaden dus die volgen nog maar het is een 1200 6 volt niet al te veeel kilometers geloof ik originele blok en lopen als een zonnetje paar kleine schoonheids foutjes maar moet mogen voor die leeftijd
|
||||
|
||||
mooie kever
btw: ook een hele leuke bus |
|
||||
|
||||
Mooie wagens heb je
|
||||
|
||||
die bus is die van peppie vant forum
en bedankt allen voor de reaCTIES
|
||||
|
||||
man, die kever heeft een hip kleur!
mooi!!!!! |
|
||||
|
||||
ja lekker flitsend oranje
dank je
|
||||
|
||||
meer foto's posten joh, kan nooit genoeg zijn
nette luftkoelers |
|
||||
|
||||
ik zou heel graag willen maar kon toen geen extra foto's uploaden weet niet waarom maar ga morgen of zo ff paar hele mooie maken hij is nu ook gepoetst enzo dus nou ist weer een plaatje
|
||||
|
||||
ziet er zo op ut eerste zicht goed uit
|
|
||||
|
||||
Hey weer een spaarkevertje erbij! Leuk!
Ik begreep dat hij binnenkort een Volksaddiction-kuurtje krijg?
|
||||
|
||||
Quote:
ja hij wel beetje leuk omlaag want vind hem te hoog maar moeten eigenlijk ook andere velgen onder heeft iemand niet nog een mooi setje liggen voor niet al te veel ???? laat maar weten of ie wat heb en achter wil ik denk zelf proberen eens zien hoe dat in ze werk gaat moet even batterijen halen maar foto's komen eraan
|
||||
|
||||
nou is een eeuwig heid geleden krijg het niet voor elkaar om foto's te posten maar kever is omlaag heb nieuw achterspatbord en gaat weer als een trein dus weer toppie
|
||||
|
||||
oh en staat nu helaas binnen wil niks meer doen dus nu nieuwe startmotor die was echt kaduuk en dan hopen dat ie het wer doet en verder zien we wel
groeten van mij