|
||||
|
||||
Ziet er goed uit, mooi wagen.
|
|
||||
|
||||
Dikke bak!
|
|
||||
|
||||
En weer een Passat die liefde krijgt!
Groet, Pascal_Passat
|
||||
|
||||
Quote:
Tuurlijk...Runs in the family Ben inmiddels ook maar even lid geworden van het 35i forum...Mooi spul daar, zeg!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zag het, altijd leuk om kennis te delen met anderen!! Ook daar even posten he`!!! Groet, Pascal
|
||||
|
||||
Kleine (d)ub-deet...
Ben even weer aan het klussen geweest...Vorige week in Osnabrück een setje GT lijsten gehaald, en vandaag de bestuurderskant geplaatst...
Foto's: (nog wel een beetje smerig, vingervlekken en alles ) Hella komlampen zijn inmiddels besteld, en hoop ik volgende week te kunnen installeren...Dan trek ik ook meteen de trekhaak eronder weg... NU GEZOCHT: Amerikaanse voorbumper in gewoon plastic (dus niet een een kleur gespoten...) Wie heeft of weet er eentje (te) liggen?
|
||||
|
||||
Nice! Achterwisser plat
|
|
||||
|
||||
Gaat wel wat worden dit! Heb je die koplampen nieuw besteld? Die krengen zijn duur man! Heb je de zwarte of de "witte" gedaan?
|
||||
|
||||
hee marc! gaat alweer de goeie kant op! wordt een lekkere dikke bak zo! aanstaande vrijdag ook weer even naar drachten? met goed weer ben ik er ook wel. heb nu de golf op audi a3 velgen, zet hem dan volgende week wel even op het terrein! neem je emiel ook even mee? groeten, S.
|
||||
|
||||
Word echt weer een passat vertoeteld!
Komt zeker goed met deze auto! ga zo door!
|
||||
|
||||
Quote:
Ben net terug van een bruiloft...(net zo zat als kerosine ) Maar goed, helaas moest ik Drachten daarvor laten schieten ...Volgende keer ben ik er weer bij! Quote:
Heb ze 2e hands, en in het zwart (leek me het mooist op donkere auto...) Heb het setje via-via gevonden, daarvoor moet ik VWJean even bedanken, dus bij deze Enne, tuurlijk vertroetel ik deze auto...Hoort toch zo? Heb net een 15 inch RF woofer met kist en RF amp geplaats; zo gauw als het aangesloten is volgens er foto's! (BTW 16 RH cupjes ga ik van de week even voor kijken, vind ik lekker strakke e nette wielen voor hieronder...) Wordt vervolgd, dus... @ Jettaracing: Jij mag niks zeggen! Jij hebt een passat waar ik me iedere dag even op
- Golf MK4 2.0, 1999 - Honda CBR 900 RR Fireblade, 1998 ZU RISIKEN UND NEBENWIRKUNGEN LESEN SIE DIE PACKUNGSBEILAGE UND FRAGEN SIE IHREN ARTZT ODER APOTHEKER Last edited by Big_Mac_Mark : 23-09-2006 at 00:47. |
|
||||
|
||||
[QUOTE=Big_Mac_Mark]Ben net terug van een bruiloft...(net zo zat als kerosine ) Maar goed, helaas moest ik Drachten daarvor laten schieten ...Volgende keer ben ik er weer bij!
sorry voor off-topic, maar het is aankomende vrijdag (29 september).
|
||||
|
||||
Quote:
Is dat het setje van Bolku ? Zo ja jammer wou 'm maandag even een belletje geven
|
||||
|
||||
Quote:
Ow, sweet! Wist ik niet...Dacht dat het afgelopen vrijdag was, en vond het al jammer dat ik niet heen kon! Als ik vrij ben is de kans erg groot dat ik dus wel even komen dan... @ RATFINK: Jup, dat zijn ze...Leken me erg nette lampjes voor een nog nettere prijs. Ik had Jeroen gebeld, en hij zei dat hij ze nieuw had gekocht...Maar, mocht ik ze weer weg doen dat zal ik aan je denken!
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je maar ik zoek ze op kortere termijn dan dat jij ze weg wilt doen denk ik.
|
||||
|
||||
Heb je trouwens de grill ook genomen of alleen de koplampen ?
|
||||
|
||||
Quote:
Alleen de komlampen...Ik had de bstelling al geplaats voordat die discussie hier was van dat koelingsprobleem, dus durfde het eigenlijk niet aan om die grille erbij te nemen...(inmiddels heb ik gehoord dat het geen probleem is met de koeling, maar goed, zo'n grille kan altijd nog ) BTW: 8x16 inch RH cups zitten er inmiddels onder...Zal morgen even foto's posten, en meteen iemand verzoeken voor het 'omlaag-shoppen' (hoop dat de lampen er morgen ook zijn, kan ik ze meteen installeren. Xenon ligt al klaar voor in die lampen, dus... )
|
||||
|
||||
Uppdeet!
wielen van Twam (classicline) zitten er onder, en ik vind het persoonlijk goed staan...(en ja, hij gaat nog wel wat lager ) Goed, foto's:
|
||||
|
||||
Ja kan idd lager Mark
|
|
||||
|
||||
Nice Ride!!!
Heeft ie al een distributieketting(spanner)revisie gehad? |