|
|||
|
|||
mooi werk heb hem vanavond ff in het echie gezien
paar gebruiker sporen maar zeker de stoelen zeer netjes mooie auto |
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt alberto
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit Ruurd! Zal ik ook even gaan zeiken over BBS'en die er onder moeten?
Verder niet teveel aantrekken van degenen die roepen van geen BBS heeft iedereen al blablablaat... het is een WOB, daar horen gewoon RM's onder!
|
|||
|
|||
blijfen gewoon klasiekers de bbs wielen
|
|
|||
|
|||
Quote:
Daarom kan me geen reed schelen wat een ander zegt Er komen bbs rm onder
|
|||
|
|||
Ja er komen bbs rm onder.
Heb al een zet te liggen waar de banden nog even ommoeten. Banden hem ik ook al te liggen. ALs ze eronder zit post ik wel fotos.
|
|||
|
|||
blijft toch (mijn mening) de mooiste uitvoering die "edition one" nette wagen hoor.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt janvis
|
|||
|
|||
mm ik denk dat ik mijn syncro ook zo wil gaan maken maar dan wel met een dieseltje erin, want de bezine die dr nu in ligt is op. Als ie koud is loopt ie maar op drie pitten
|
|
|||
|
|||
Soow vandaag even een setje bbs rm naafdoppen gekocht.
Dus die velgen (bbs rm) zijn ook weer compleet. De banden zitten er zaterdag om, dus kunnen ze onder de edtion.
|
|||
|
|||
echt vet man (wist trouwens niet dat, dat de orginele velgen waren voor de editoin one) maar zal zeker beter staan dan deze !
|
|
|||
|
|||
Quote:
Wat voor velgen had je dan in gedachten
|
||||
|
||||
Mooie edition one ruurd.
De bbs rm zal hem wel beter staan. |
|
|||
|
|||
ja weet niet ! heb daar nooit over nagedacht, vandaar ook dat ik het niet wist dat die bbs rm orgineel waren
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dan weet je dat nu
|
|||
|
|||
Quote:
Ja dat staat al een stuk beter molle maar ja zit nog te wachten tot de banden er om zitten.
|
|||
|
|||
ok, foto's ! :rock
|
|
|||
|
|||
Quote:
Fotos komenn nog wel, de bbs moet eerst nog maar even onder de auto.
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
100x beter zo
Is dit nu je daily auto? Want voor de snelheid hoef je deze niet te kopen als je nog een VR6 en G60 hebt staan