|
||||
|
||||
Quote:
Wat is een EPS systeem ? Ik loop denk ik hopeloos achter .. tijdje terug hoorde ik dat het bon ton is om een Golf met 2 versnellingsbakken te willen .. wat een BS EPS heb ik ook nog nooit van gehoord .. ben benieuwd . |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb laatst ook een parkeersensor gemonteerd.... merk : Brink
|
||||
|
||||
of zo'n sensor monteren wanneer je over de lijnen rijdt zonder richting aan te geven dat je stoel gaat trillen.....
als we die dingen nodig hebben, dan zouden we toch eigenlijk niet meer mogen autorijden he....
|
|||
|
|||
@Berseker: You're my man!
@Mark1: LOL
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zou dan de hele tijd over de lijnen rijden.... |
|
||||
|
||||
Lol
|
||||
|
||||
EPS -> Electronic Park System
|
|
|||
|
|||
heb ook een x een systeem gezien dat de gegevens van hoe ver je dr nog vandaan zit in je binnen spiegel worden weergegeven, dat lijkt me opzich ook wel handig maar verder weet ik ook niet zoveel van dat systeem. Idd parkeer sensoren zien dr niet uit beetje jmmr idd hoe ze het erop hebben gemaakt op nieuwe autos.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
EPS zit toch in Hoogezand en die maken uitlaten ? Dus gewoon een ver uitstekende uitlaat is een parkeersensor... op mijn dagelijks hoor heb ik daarvoor een trekhaak
|
||||
|
||||
Regensensor is handig vind ik, hoef je de ruitenwissers niet harder/zachter te zetten als het harder/zachter gaat regenen. En je hoeft het nooit uit te zetten.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Het is gewoon leuk.
|
|||
|
|||
Ik weet dat Hella een regensensor verkoopt. Je haalt je interval relays er uit en stopt er een relay van hella in, en dan plak je in het midden van je ruit aan de boven kant de sensor. Als je dan je ruitenwisser op interval zet werk ie via de regensensor.
|
|
|||
|
|||
maar wat nou als je door een hele zwerm vliegen rijdt gaat ie dan ook af als "regen" sensor? .. dat de ruitewissers het gaan doen? :P
|
|
|||
|
|||
Hey Carel,
Nee als je door een zwerm vliegen rijd zal hij niet aan gaan, want hij gaat aan door het afbreken van de lichtstraal, omdat een regendruppel een soort prisma formt op je raam. De set kost overgens rond de 100 euro volgens mij |
|
|||
|
|||
ok cool
|