#1
|
|||
|
|||
golf 1 1.1 81 a 82-er wat is het waard..
hi mensen,
ik weet een 81-of 82-er die net of dus bijna bel. vrij is het is een originele nederlander op kenteken, met brede achterlichten, beige van kleur, met de gebruikelijke roestplekjes (dorpels, spatbord randen, deuren onderin enz enz.) zonder gaik platen of blauwe platen (kun je nagaan hoe lang die daar al staat) wat zou zoiets kunnen opbrengen?
__________________
* 2002 Golf TDI (AXR) Highline; LC9Z (daily 1, soon for sale) * 1991 Golf Cabrio 1.8 (2H) Classic line; LC6U (daily 2) * 1991 Corrado G60 (PG); LC6Y (in progress) |
#2
|
||||
|
||||
moeilijk....van een kratbier tot max 750 euro denk....is niet echt 'bijzonder'
__________________
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
#3
|
||||
|
||||
fotos!!!!!!
|
#4
|
|||
|
|||
foto's heb ik niet (digi cam stuk, en de eigenaar heeft zeker geen digi cam), maar wel een wat betere beschrijving.
mankementen: - voorruit kapot - roest op de spatbord randen (halve randen weggevreten) - roest sporen onder de achterlichten - roest sporen op bijna elk origineel gelast stuk plaatwerk - auto staat al een hele tijd stil (ga maar uit van meer dan 10 jaar) - motor denk een 1.1, zal wel niet meer willen lopen, of heeft een hele beste opknapbeurt nodig net als de remmerij alle rubbers enz enz. - bodem zal wel slecht zijn en ga zo maar door. de auto is dus alleen te gebruiken voor onderdelen (tenzij je zin hebt om een nieuwe auto te bouwen...), en dan nog zit er weinig leuks aan, alleen het originele ned. kenteken kan leuk zijn. mijn diesel uit 77 komt daar ook vandaan, deze heeft ook een geruime tijd stil gestaan (ook minimaal 10 jaar) dat verklaard deels ook de lage km stand van 136 dkm. ik heb alle rubbers vervangen van het onderstel (powerflex) alle raamrubbers enzo moeten nog, maar ik ben nu nog bezig met het laswerk aan deze auto. de motor was niet te redden, deze wou niet lopen, ik heb er nu dan ook een TD uit een golf 2 in gedrukt.
__________________
* 2002 Golf TDI (AXR) Highline; LC9Z (daily 1, soon for sale) * 1991 Golf Cabrio 1.8 (2H) Classic line; LC6U (daily 2) * 1991 Corrado G60 (PG); LC6Y (in progress) |