|
||||
|
||||
Golf 2 1988 tekoop 1.6
Golf 2 tekoop voor loop of sloop.
Storing aan blok, loopt nog wel, kan het probleem niet vinden, ik gebruik hem ook gewoon nog, maar zodra die verkocht is koop ik een ander. Specs: Golf 2 bouwjaar 1988 motor 1600 carosserie 3 deurs kleurcode LP7V (donkergrijs metallic) dikke bumpers (achter met trekhaak, ja had ik nu eenmaal nodig ) nieuwe voorruit met zonneband Remus einddemper nieuwe tussendemper (paar maanden) grill met vier lampen booskijker (voor 4 lampen dus) goede hoedenplank zonder gaten net interieur (donkere stof) oud klein Volkira sportstuur achterlichten rood/smoke (standaard) Vraagprijs €500,= of doe een goed bod. Als er geen animo is gaat 'ie in onderdelen weg, maar liever in een koop! evt. met Ronal 15" velgen + goede banden, maar dat is niet inbegrepen bij de €500. Groet, San. deze velgen niet deze velgen niet maar deze wel! (Ronal 5 spaaks)
Golfie2 1600 sinds maart 2002 Last edited by sansan : 11-09-2006 at 23:51. |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat is de storing? |
|
||||
|
||||
Quote:
Wist ik het maar! De storing is dat hij bij lage toeren ontzettend inhoudt (stoterig rijdt) en bij hogere toeren ineens doortrekt tot zijn gebruikelijke max van 160 km/h. Ik heb al diverse dingen geprobeerd: voetpakking/flens carburateur (Pierburg 2E2) chokehuis vacuumslangen nieuwe luchtfilter bougies bougiekabels zijn pas 1 jaar oud verdelerkap+rotor olie is uiteraard op peil Ik weet het niet meer... voordat ik nu de hele auto heb vervangen doe ik hem na 4 1/2 jaar maar weg.
|
||||
|
||||
Oh ja, Ook wel belangrijk: APK tot juni 2007!
Golf mag weg voor 400 euro.
|
|||
|
|||
het probleem zit in je carb
ik heb nu mijn tweede type II(deze x wel een jetta, maar dat maakt niet uit) met een pierburg(k*t)carb en deze heeft het zelfde probleem zet er een andere carb op en je probleem is weg de jetta wacht ook op een andere carb, omzetten en fijn weer door tuffen succes
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor de tip, maar hij is verkocht inmiddels. De resterende onderdelen gaan de verkoop in. Kzal de adv. binnenkort verwijderen.
|
||||
|
||||
slotje denk ik dus
|