|
|||
|
|||
hoe zwarte laklaag verwijderen fuchs velgen
Ik heb een set Fuchs velgen, die ik wil laten polijsten. Maar nu moet eerst de zwarte laklaag worden verwijderd in het midden van de velg en deze schijnt nogal hardnekkig te zijn.Weet iemand hoe ik het beste deze lak kan verwijderen. Stralen is geen optie, want dan wil de polijster er niet aan beginnen.
|
|
||||
|
||||
afbijt.
ga naar een groothandel of een schilder en vraag naar vewelux afbijt die is aggessief. succes
|
||||
|
||||
Schijnt op fuchs wielen niets uit te halen, zijn al eerder topics over geweest. Volgens mij werd toen gootsteen ontstopper gebruikt. Zoek voor de zekerheid even in het archief.
Volgens mij kom je er dan wel uit. Suc6
|
||||
|
||||
Afbijt gaat volgens mij niet werken, de laklaag op een fuchs laat zich er niet zomaar afhalen
|
|
||||
|
||||
schuren?
|
|
||||
|
||||
Originele Porsche lak laat zihc er indd moeilijk afhalen, kun je beter laten ontlakken of inff met gootsteenontstopper....
|
||||
|
||||
Blauwe 3M schijven kopen...
|
||||
|
||||
Iedereen heeft een goedbedoelde klok horen klingelen ..
Type Caustic Soda of allee Soda in the Search optie et voila : MIVW kan je er alles over vertellen |
|
||||
|
||||
Die blauwe 3M schijven (diamant) werken echt wel, ook de garnering van C2 wielen krijg je ermee af. Normaal worden deze gebruikt op bijv. het bewerken van auto's om roest te verwijderen enz.
Dus de juiste klok gevonden
|
||||
|
||||
Quote:
Speel maar lekker verder met je klokkenspel Bennie . Daarmee heb je altijd kans op beschadigingen en met een bad vol gootsteenontstopper niet . Mits je de reetketelsteen eruit haalt |
|
|||
|
|||
Als ik het zo lees, is de makkelijkste manier de velgen onderdompelen in gootsteenontstopper
Kan iemand hier bevestigen, dat ik hiermee echt al het zwart van de velg af krijg en op een veilige manier. Ik ben uiteraard een beetje huiverig om mijn (dure) fuchsen zomaar in de gootsteenontstopper te dompelen. Last edited by Spijltje : 28-08-2006 at 23:29. |
|
||||
|
||||
Heb je het topic al gevonden waarin MIVW uitlegt en met fotos laat zien hoe zijn Fuchsen uit de gootsteenontstopper komen ?
Anders breng je ze naar een loogbedrijf als je per se geld wilt uitgeven |
|
||||
|
||||
is dat zo verschrikkelijk hard dan die verf op die fuchsen???????????
Ik heb met geen 1 wiel problemen gehad om af te bijten maar als jullie het zeggen zal heb best zo zijn ik heb nog geen fucsh wiel gehad sucsex
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb wel gezocht en heb alleen een korte uitleg gevonden dat MIVW bij de Gamma gootsteenontstopper had gehaald en de velg 2 a 3 min. in een specikuip had gelegd met goed resultaat. |
|
||||
|
||||
Alleen ?
Dan geef ik het op Gewoon verder vragen tot er een antwoord komt wat je wel bevalt of gelooft |
|
|||
|
|||
'Alleen', is niet negatief bedoeld hoor !
Ik ben al heel blij met je reakties ,ik was natuurlijk al nooit op gootsteenontstopper gekomen. Maar elke info is natuurlijk welkom, want je doet het ip maar 1x en een velg verprutsen is ook niet zo moeilijk |
|
||||
|
||||
en ééndelige BBS`en waar de laklaag maar gedeeltelijk van loslaat?
ik krijg het met de afbijt vd GAMMA niet af...is de afbijt van de verfwinkels dan echt agressiever?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
dat werkt niet, die geanodiseerde laag is geen laklaag
|