#161
|
||||
|
||||
Quote:
Ben errug benieuwd!! zal voor je duimen
__________________
red alert; GET DOWN!!! |
#162
|
||||
|
||||
Quote:
vandaag was het dan zover; rechter voorband te ver versleten (was ik al bang voor) en de band rechts achter liep aan in het spatbord (alleen als hij opgekrikt was). dus meteen 2 nieuwe voorbanden erop en even aan het spatbord gehangen. ook even uit laten lijnen, nu lijkt het wel of ik stuurbekrachtiging heb (het was echt nodig) ze kan er weer een jaar tegenaan Gr, Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#163
|
||||
|
||||
Quote:
Gefeliciteerd (toevallig binnenkort weer eens in Lelystad?)
__________________
red alert; GET DOWN!!! |
#164
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt, ben er ook blij mee. nee toevallig niet, maar misschien is het wel leuk om toch eens iets af te spreken. Is niet (helemaal ) het eind van de wereld. het volgende probleempje; http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=23326 Gr, Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be Last edited by Fahrvergnugen : 01-08-2006 at 19:36. |
#165
|
||||
|
||||
Quote:
SNAPPIK! Je bent harstikke welkom, helemaal als je je Baywitch meeneemt Dat is waar ik ook bang voor ben, electra problemen, brrrr succes kerel.
__________________
red alert; GET DOWN!!! |
#166
|
||||
|
||||
Quote:
als je wat verder bent met je project lijkt het me wel leuk om eens langs te komen. niet schrikken van de electronica, ik ben hier ook niet in thuis maar samen met onze medeforummers ben ik er tot nu toe nog steeds uitgekomen. Gr, Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#167
|
||||
|
||||
Quote:
Gaan we doen, als er meer te zien is.
__________________
red alert; GET DOWN!!! |
#168
|
||||
|
||||
Heey sorry voor de late reactie maar nog bedankt voor de foto's he! Ziet er echt super uit! Volgens mij wel donders weinig ruimte overal ofniet, maar genoeg is genoeg
Ik ben zelf van plan om aan het eind van het jaar een spijlbus te kopen (ja heb ff alles bekeken en het kostenplaatje gaat het toelaten ) maar ik denk dat ik dan wel bij een luchtgekoelde blijf. Dat geluid alleen al maar succes verder met je bus.
__________________
Golf 1 GTI '83 Alpinweiss Golf 1 1100 '83 |
#169
|
||||
|
||||
Quote:
geen probleem, graag gedaan. net genoeg ruimte is voldoende toch suc6 met de spijl, Gr, Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#170
|
||||
|
||||
Quote:
wat ook altijd een drijfveer is; als mensen (en het liefst veel) zeggen dat het niet kan of past. (was bij deze ombouw ook zeker het geval)
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#171
|
||||
|
||||
Zo,
net terug van weer een testritje (zat een lekje in het intercooler systeem) ik heb haar even flink de sporen gegeven 170km/h bij +/- 6000omw/min ik denk dat ik maar eens een kleinere poelie voor de lader moet bestellen. Gr, Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#172
|
||||
|
||||
Quote:
Hoppa! wil ik ook Is dat nu je top? of vond je het wel goed zo?
__________________
red alert; GET DOWN!!! |
#173
|
||||
|
||||
Quote:
Dit was haar top, maar zit er aan te denken om haar door Jeroen Dik onderhanden te laten nemen. nieuwe chip+Pulley = 190PK maar = ook 300 Euries. eerst zo maar eens rijden en later misschien laten chippen. Gr, Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#174
|
||||
|
||||
Quote:
Smaak te pakken
__________________
Grt Frederic. Quote:
|
#175
|
||||
|
||||
Quote:
zo is het.....het went snel
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#176
|
||||
|
||||
Quote:
Al je top geprobeerd zónder achterste laadklep??
__________________
red alert; GET DOWN!!! |
#177
|
||||
|
||||
Quote:
nee, niet geprobeerd maar als ik me niet vergis er een begrenzing op 6200omw/min en toen ik 170km/h reed stond hij ook op 62ooomw/min. dus ik denk dat die klep niets uit gaat maken. Waar blijven jou updates? Gr, Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#178
|
||||
|
||||
Superproject, helemaal gelezen.
Heb je al wat aan je remmen gedaan (of heb het toch niet goed genoeg gelezen ) Lijkt mij gaaf zo'n bus. Succes!
__________________
Golfie2 1600 sinds maart 2002 |
#179
|
||||
|
||||
Quote:
Thanx, de remmen zijn wel nieuw (rondom nieuwe schoenen, nieuwe remcilinders en nieuwe hoofdremcilinder) maar wel gewoon origineel. dit is iets waar je constant rekening mee moet houden, geloof me het is niet makkelijk om niet constant het vol vermogen te gebruiken (het is zoooo lekker) Gr, Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#180
|
||||
|
||||
Quote:
Och ik zou voorlopig wel met 170 kunnen leven Hé?! het is in elk geval makkelijk te testen Hier ligt het idd een beetje stil...... ik zit thuis met een longonsteking.....komt wel goed, hou je op de hoogte.
__________________
red alert; GET DOWN!!! Last edited by bugdaddy : 31-08-2006 at 08:58. |