#1
|
|||
|
|||
Nieuw Project, Cabrio uit 1979, zinvol?
Hallo allemaal,
Ik heb eindelijk foto's binnen van mijn (misschien) nieuwe golf cabrio. helaas zeggen de foto's mij weining of het wel zinvol is of niet. De echt kritieke punten zitten natuurlijk verborgen. Duidelijk zichtbaar is natuurlijk wel het dak en de waardeloze voorbumper. Maar voor de rest moet volgens mij een beetje poetsen al een hoop goed maken. Overigens heeft auto minstens een jaar on der dat blauwe zeiltje gestaan. Wordt ie niet mooier van natuurlijk. Op of aanmerkingen zijn altijd welkom. Groet, Bart Last edited by Bartje : 25-08-2006 at 20:00. |
#2
|
||||
|
||||
volgens mij kunnen dat model bumpers niet onder een golf cabrio van 79
maar dat dacht ik |
#3
|
||||
|
||||
ligt aan de prijs en aan hoeveel moed jij hebt......
als je het geen probleem vind om de auto helemaal uit elkaar te trekken en er niet veel meer als 500 euro voor betaald kun je em best op gaan halen
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
Een slijptol en lasapparaat doen wonderen
__________________
Golf4 1.8 Golf GTI Pirelli bj 83 |
#5
|
||||
|
||||
Er is iig al aan geknutseld als ie van 79 is,
bumpers stoelen etc. en vaak is dat niet ten goede (missen regelmatig onderdelen) maar het is wat je zelf wilt, als je deze echt helemaal netjes wilt maken kost gewoon veel geld, je moet hem van buiten, binnen en technisch weer in orde maken. en dak tja ik denk dat je als je een cabrio koopt er altijd vanuit moet gaan dat er een nieuwe op moet. Kun je denk ik beter een nieuwer type nemen. tenzij je hem echt helemaal uit elkaar wilt nemen en opnieuw opbouwen dan maakt het niet zo gek veel uit of ie oud of nieuw is. |
#6
|
|||
|
|||
Niet duur...
Ik kan hem voor 300 Euro meenemen. Ophalen + kenteken kost nog ongeveer 300 a 400 Euro meer.
Wat betreft de bumpers: hij is orgineel uit de states, misschien een verklaring? Thanks voor de input. Bart. |
#7
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, de cabrio´s in de states uit`79 en begin jaren 80 hadden standaard stalen bumpers, een beetje, qua look uitziend zoals de chroombumpers die op de gewone, gesloten Golf 1 modellen tot en met modeljaar 1978 werden gemonteerd, maar die van de states cabrios zijn dan veel imposanter, groter. |
#8
|
||||
|
||||
die pinker in het voorscherm duid toch op een eerder model <80er, of zit ik fout?
|
#9
|
||||
|
||||
ik zou verder zoeken....
__________________
1980 MK1 GTO scirocco 1984 MK2 scirocco 1986 MK2 scirocco Project "black" 1986 MK2 scirocco sloper |
#10
|
||||
|
||||
totaal zou het dus 600-700 kosten? je moet voor jezelf afwegen of die het echt wel waard is.
|
#11
|
||||
|
||||
Ik denk persoonlijk dat je voor 6-700 euro een golf (al dan niet cabrio) kan vinden die er beter uit ziet dan deze.
Maargoed, het is natuurlijk je eigen keus |
#12
|
||||
|
||||
Quote:
duidt op een amerikaans model. ook na 80 nog met die dingen. |
#13
|
|||
|
|||
Kan het mischien zo zijn dat ze een ouder kenteken in een jongere koets gezet hebben. Dan heb je natuurlijk wel een nieuwere uitvoering met de quartet bumpers en ander interieur.
__________________
Met mooi weer lekker Dakloos! |
#14
|
||||
|
||||
Weet je zeker dat ie van 80 is? Het hele plaatje klopt aardig voor een veel latere Cabby. Is trouwens inderdaad hartstikke Amerikaans, wel leuk!
Of het echt makkelijk haalbaar is zie niet 1-2-3 aan de buitenkant, dan moet je op de binnenschermen voor gaan letten, paravan, chassibalken ter hoogte van bevestiging achterbrug, binnenschermen achter, spatbordranden etc....dat zijn de echte zwakke basis punten. Spatbordjes, bumpers etc is allemaal te vervangen.
__________________
Quote:
|
#15
|
||||
|
||||
stoelen en wielen zijn van een golf 2 . is idd een amerikaan en daar zit normaal een andere spoiler set op. wat lomper als de quartet set wat er nu op zit. als een auto erg lang vochtig stil staat is niet fijn voor hem. maar is net hoeveel geld tijd en zin je er in hebt.
|