|
||||
|
||||
Jetta 1 g60
Hallo Ik ben Edwin.
Ik heb een paar weken geleden een Jetta 1 gekocht het is een 1500 tx uitvoering. de spatbordranden vertonen iets roest deze worden compleet vervangen door orgineel plaatwerk, verder is de auto in goede staat. ook het jetta front gaat eruit en er komt een golf front in met angeleyes koplampen, de voorbumper wordt een dietrich rs bumper, achter wil ik een jetta 2 bumper aanpassen en monteren. de motor wordt een g60 die ik op de kop heb getikt met 125000 orginele kilometers, er komt een sprinter intercooler op. heb hier nog wel enig werk aan. ik ben tevens op zoek naar: aandrijfassen met 100 mm flenzen van een golf cabrio, of aandrijfassen van een scirocco 16v, en een brandstof tank van een injectie model met brandstof pomp, mischien kan iemand mij hier aan helpen? Groetjes Edwin
|
||||
|
||||
Heej Eddie
Je plannen voor de auto beginnen goed! Motor komt ook wel goed! Alleen de volgende plannen vind ik erg jammer voor de auto... Quote:
Heb je verder ook nog foto's?? Veel succes met de jetta!
|
||||
|
||||
Ik zou ook meer voor de originele onderdelen gaan, en lekker dat jetta front erin laten. Qua motor zit het wel snor, succes
|
||||
|
||||
Auto lekker origineel laten van buiten, en dan zo'n dikke motor erin. Echt zo'n "wolf in schaapskleren"!! Maar goed, ieder zijn/haar eigen smaak, toch?
|
|
||||
|
||||
idd, niet gaan kutten aan het front van een jetta 1 aub!
|
|
||||
|
||||
Jetta 1 g60
heb net een airride setje op de kop getikt zal er wel gaaf uitzien met de chassis balken bijna op de grond
Groetjes Edwin
|
||||
|
||||
Welkom en altijd goed een VW'r in onze regio (ja woon in Cuijk)
|
||||
|
||||
stuur je dat front maar mijn kant op kan ik de mijne netjes maken...
|
||||
|
||||
hallo
Quote:
leuk een mk1 vw fan in de buurt! Groetjes Edwin
|
||||
|
||||
foto van mij jetta 1 (G60)
mijn jetta zoals gekocht wordt nu compleet kaal gemaakt en geprepareerd voor een g60 motor rottigheid deze gaat dus plaats maken voor een G60 Groetjes Edwin
iets rechts is iets kroms wat verbogen is Last edited by eddie1974 : 22-08-2006 at 19:39. |
|
||||
|
||||
Leuk project zo te horen!
ga dit volgen en succes! |
|
||||
|
||||
deze stond op marktplaats te koop zeker?
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja dat klopt, auti zag er op de foto nog goed uit, alleen ze hebben er kort bij staan te slijpen en alle ruiten zaten vol slijpspetters. de koppeling was niet alles meer, maar verder was de auto best in een goede staat alleen de spatbord randen vertonen enige roest. Groetjes Edwin
|
||||
|
||||
Update jetta 1 G60
Hallo een kleine update:
heb vandaag een paketje van onze oosterburen gekregen (www.typ-17.de) met 2 nieuwe voorschermen, compleet voorfront (golf), koplampen met angeleyes, audi deurklinken, grille, en nog wat lijsten en rubbers heb afgelopen week links achter de spatbord rand en het binnen scherm vervangen, ook de tank opening is verdwenen, aankomende week is de andere kant aan de beurt. ook heb ik de oude voorschermen verwijderd de auto is hier onder dankzij een dikke laag tectyl nog zo goed als nieuw. rechts voor bij de krik steun is enige roest ondekt, dus nieuw stukje inlassen. de 1500cc motor gaat er aankomende week uit, daarna kan de carosserie onder de motor kap doorgelast worden. Ook wil ik de kabelboom die naar de koplampen gaat door het rechter spatbord heen laten lopen. Ik heb besloten om het G60 blok toch maar eerst te reviseren ondanks 125000 gedraaide kilometers. er komt een scherpere nokkenas in, klepstoters worden vervangen net als alle lagers, en de oliepomp wordt vervangen voor een exemplaar met hogere opbregst, de zuigerveren worden vervangen en het blok gehoond. of er moet een te grote stootrand in zitten dan laat ik hem opboren, en monteer nieuwe zuigers. ook wil ik de glader laten reviseren en flowen, de kop wordt ook maximaal bewerkt. heb een intercooler van een opel movano op de kop getikt (deze past met enige aanpassing precies tussen de koplampen in voor de radiateur). Groetjes Edwin
iets rechts is iets kroms wat verbogen is Last edited by eddie1974 : 23-08-2006 at 19:42. |
|
||||
|
||||
Zou geen oliepomp met hogere opbrengst plaatsen.
Krijg je gezeik met de keerringen in de Glader. Gewoon een standaard oliepomp erin.
|
||||
|
||||
Quote:
THNX voor de tip Groetjes Edwin
|
||||
|
||||
Hoe staat het met het project??
|
|
||||
|
||||
ja idd ben ook wel benieuwd
jp joure |
|
||||
|
||||
Hey Eddie,
Ziet er netjes uit jouw jet.. Beloofd wat te worden ja!