|
||||
|
||||
verkocht
verkocht
Last edited by vw roadwarrior : 02-05-2009 at 09:32. |
|
||||
|
||||
Hoeveel mm verlaagd de verlaginsset?????
dempers en veren neem ik aan? En waar op te halen???? In principe verkocht
Zwijgen is goud. Vertel mij wat. Last edited by Tjaap : 23-03-2008 at 18:58. |
|
||||
|
||||
sorry.de achtersten zijn gisteren ophgehaald.en de voorsten zijn net op de post gegaan
mvg |
|
|||
|
|||
Ik heb wel belang bij je remmerij.
Kan ik die ook compleet met naven krijgen, ivm ombouw mk 1 gr |
|
||||
|
||||
kan eventueel spullen meenemen naar een meeting of evenement...
onderstaande de evenementen waar ik te vinden ben - zondag 3 september DTM Zandvooort - vrijdag 8 september street legal Drachten - 9 september vw team de snippeling meet kring van dorth(onder voorbehoud) - 17 september mkI meet Assen - 24 september gti club Holland Ter-apel - 29 september street legal Drachten - 30 september monsterjam Arnhem |
|
||||
|
||||
up
|
|
|||
|
|||
heb je de achterste klauwen nog ? en zou je deze op kunnen sturen ?
mvg k.verhees |
|
|||
|
|||
waar woon je ergens ik heb wel intressen in de stuurbekrachtiging.
Zit hier ook gelijk de steun bij voor de pomp? |
|
|||
|
|||
Ik zou ook graag willen weten waar je vandaan komt en verkoop je de voorruit ook los en in welke staat is deze? (neem aan groene band enz.)
|
|
||||
|
||||
nu edition one golf 2 gti 16v in onderdelen te koop
|
|
|||
|
|||
hoihoi
hallo heb je de 16v motor nog en is die goedlopend!k heb dr wel belang bij de complete motor met aanbouwdelen en kabelboom en computer! en wat vraag je dr voor ! k wil m in n golf 1 hangen !m.vr.groet richard
|
|
|||
|
|||
hallo heb je de 16v motor nog en is die goedlopend!k heb dr wel belang bij de complete motor met aanbouwdelen en kabelboom en computer! en wat vraag je dr voor ! k wil m in n golf 1 hangen !m.vr.groet richard
hallo als vw roadwarrior je hier niet aan kan helpen! want ik wil hem niet passeren aangezien dit zijn topic is. heb ik nog wel een 2 liter 16v compleet voor je staan uit een corrado. |