|
||||
|
||||
Ook present met het 'vaste' clubje Van donderdag tot en met maandag.
Vehikel deze week ff klaarmaken!! **EDIT**: Wat ik net lees op de site: Quote:
Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 14-08-2006 at 13:23. |
|
||||
|
||||
Quote:
zit er op nu! mooi hoor, thanks namens Elwin! |
|
||||
|
||||
cool nu nog effe slammen van voor paar wieltjes van barry eronder en hij is klaar voor Spa
|
|||
|
|||
Quote:
Als ik dat geweten had!! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Jaja, wij gaan ook en gaan op donderdagmorgen vertrekken.
Vandaag ff andere bandjes eronder gelegd voor iets meer bodemvrijheid(blijheid) opdie klotewegen in belgenland, behalveop het circuit dan. See U there |
|
||||
|
||||
Zijn er nog mensen die op zondag (niet te snel) op en neer rijden?? (vanuit brabant)
Ik ben nl. van plan om op zondag ochtend naar Spa te rijden (nog nooit eerder geweest) en misschien zijn er meer mensen die even op en neer gaan (samen rijden is altijd leuker toch) op de site heb ik gelezen dat niet ingeschreven auto's niet het terrein op mogen, wie kan mij hier meer over vertellen (waar kan ik inschrijven?) Gr, Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be Last edited by Fahrvergnugen : 21-08-2006 at 13:42. |
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk dat we zondag die kant op gaan. Moet daarna wel de nachtdienst in, maar dat zien we dan wel weer!
|
||||
|
||||
ik ga ook zeer zeker die kant op...blijft mijn favoriete meeting
|
||||
|
||||
ben er weer bij, gaan donderdag avond er heen of vrijdagochtend. tot daar maar weer.
|
||||
|
||||
Wij vertrekken vanuit Rotterdam donderdag in de loop van de ochtend richting Spa.
Nu met de Ponton ipv met de Kubel
|
||||
|
||||
schijnt op zaterdagavond om 18.00 op het tweede parkeerdek een speciale
type 3 / 34 meeting georganiseerd te worden...so typ 3 owners be there
|
||||
|
||||
zaterdagmoggu knallen we nach spa! tent planten en hopen op droog weer....fingers crossed!
fahrvergnugen; rij met ons mee, wij rijden vanuit oosterhout.
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Quote:
hey Jens, ik zou wel willen maar ik heb alleen op zondag tijd (en ook geen overnachting) dus ik ga zondag ochtend. ik ben er nog nooit geweest dus ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat daar. Gr, Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
Quote:
Eindelijk de foto's Heel NL weet al wat het is Erg benieuwd na de verhalen gehoord te hebben |
|
||||
|
||||
Quote:
foto's van mijn vrouw?? |
|
||||
|
||||
Quote:
He Dennis, gefeliciteerd nog en welkom bij de type 3 club Wij gaan vrijdagochtend heen en maandag terug. Nu met 2 auto's want Andrea is vandaag geslaagd voor haar rijbewijs, kan ze met haar eigen kever |
|
||||
|
||||
Quote:
Gefeliciteerd!
|
||||
|
||||
Quote:
feliciteer dr maar van mij