#1
|
|||
|
|||
Golf 1 automaat+servo
Ik heb een Golf 1 geërft van mijn oma.
Het probleem is dat door medische toestanden ik een automaat en servo nodig heb. Ik zou het zeer spijtig vinden om deze auto weg te doen aangezien hij nog geen 40000 echte km's heeft! Zou het mogelijk zijn om deze aanpassingen te doen? Zoja welke onderdelen moet ik hebben en waar kan ik deze verkrijgen? Aangezien ik in België woon zou ik ook willen weten hoe het zit voor te keuren of het gelijkvormigheidsattest aan te passen. Dank bij voorbaat. |
#2
|
||||
|
||||
voor w.b.t. automaat moet je eerst eens even zeggen wat voor motor erin ligt, aan een kleine 1100 of 1300cc kun je nl. geen automaat hangen, daarom.
|
#3
|
|||
|
|||
Ik weet het niet zeker maar ik denk dat het een 1100 is.
De auto staat nu nog bij mijn opa dus ik kan niet direct kijken. Ik zal met spijt in het hart deze auto wegdoen Kan er iemand ongeveer een prijs zeggen wat ik kan vragen voor deze auto? Het is een 4deurs en heeft altijd in een garage gestaan. Er zijn een paar kleine blutsen in maar niets dat niet kan gemaakt worden. Er is (bijna) geen roest en heeft altijd tijdig een onderhoud gehad. De motor start direct maar heeft nu iets van een 2 maanden stil gelegen. |
#4
|
||||
|
||||
misschien dat je er, als het in dit geval een 1100cc of een 1300cc is, beide zijn dus het kleine voorovergekanteld ingebouwde blokje, er een automaat kunt aanhangen van een Polo 6N, die hebben een 1600cc blok (die op deze kleine blok gebaseerd is) met automaat, en ik dacht ook 1400cc met automaat, als je `n automatic bak van zo´n Polo ergens zou kunnen uithalen zou het misschien nog gaan, zeker weet ik dat niet, maar er zijn er hier die daarover meer weten als ik.
|
#5
|
||||
|
||||
Quote:
hangt ervanaf, post je eens foto's? |
#6
|
||||
|
||||
Ik heb nog een automaatbak te koop van een golf 1 bj 1977 als je interesse hebt stuur me even een pm.
|
#7
|
|||
|
|||
Quote:
De auto staat nog bij mijn opa dus voorlopig heb ik geen foto. Ik zal proberen er zo rap mogelijk foto's van te pakken. @ctb pm send Is het dan ook mogelijk van een servo in te bouwen want moet de 2 hebben. Als 1 van de 2 niet gaat kan ik niet anders dan hem verkopen. |
#8
|
|||
|
|||
die van een cabrio maar die zijn schaars en prijzig
|
#9
|
||||
|
||||
als ie echt in goede staat is zou ik het er op wagen,wat het ook mag kosten
|
#10
|
||||
|
||||
Weet je trouwens zeker dat je een servo nodig hebt? Als er smalle bandjes onder zitten zou hij wel eens heel licht kunnen sturen.
Op mijn '80 er zitten 165 mm brede banden, en hij stuurt lichter dan mijn '83 GTI met 195 mm brede banden met servo............
__________________
Why do you press harder on a remote control if you know the battery is dead? |
#11
|
|||
|
|||
Quote:
ik heb het nog wel liggen een automaat de schakelstoel heb ik niet meer de stuurbekrachtiging set heb ik ook nog wel zelfs nog 2 als je intresse hebt de bak doe ik voor weinig maarde pws daar moet ik wel fatsoenllijk geld voor beuren als je intresse hebt moetje me maar pmen want ik ga dr geen 2 paginaas over zitten dom lullen....
__________________
quintus.....de grote race |
#12
|
|||
|
|||
Quote:
Ik ben verplicht om een servo te hebben. Dit staat zo op mijn rijbewijs. |
#13
|
||||
|
||||
Rare jongens, die Belgen.
__________________
Why do you press harder on a remote control if you know the battery is dead? |
#14
|
||||
|
||||
Quote:
Alle gekheid, hoe kan dat? Is het zo,als jeje examen aflegt met servo datje met servo moet rijden?? |
#15
|
||||
|
||||
er stond toch: "het probleem is dat door medische toestanden ik een automaat en servo nodig heb"
__________________
Quote:
|
#16
|
|||
|
|||
Idd. Ik mag met een auto rijden op voorwaarde dat ik een servo en automaat heb.
|
#17
|
||||
|
||||
Heb je nu al uitgezocht wat voor motor erin ligt?
|
#18
|
|||
|
|||
Nog niet.
Ik ga proberen om morgen tot bij mijn opa te gaan. Anders zal het voor zaterdag zijn. |
#19
|
|||
|
|||
Ik ben vandaag gaan kijken en nu blijkt dat het een mk2 is.
Een golf match 5-deurs 1300 van '85. |
#20
|
||||
|
||||
das minder,dacht eff een mooie g1 te zien, met geen roest (garage) en weinig km's
|