|
||||
|
||||
teardrops erop!
Dag mensen!
Gisteren even de teardrops onder de polo geschroefd. Ik hoor graag wat jullie ervan vinden! En nou niet aan komen kakken met de opmerking: 'Hij mag best nog paar cm naar beneden!' op de foto's ziet het er dramatischer uit dan 'live'. (auto is 4 cm rondom verlaagd) Ik ben zeer tevreden met het resultaat! Martijn (jetta mk 1 '82) nog bedankt voor de fijne ruil en goed ontvangst in haastrecht (circa 5 uur rijden vanaf oss! ) Veel succes met de ronal's en met je golf! |
|
||||
|
||||
Hij mag nog bets wel een stukje naar beneden!
Ziet er dik uit! Echt wel! Geen problemen met aanlopen? Vóór lijkt ie me erg breed...Wat is de ET van deze wielen?
|
||||
|
||||
Velgen zijn 6J/14 inch Et 38. Past perfect.
Voor loopt helemaal niet aan, achter loopt de band enkel bij een 'lange' drempel waarvan ik die eerst met 70 makkelijk kon pakken, nu bij 60 aan. Dan raakt hij de rand van de wielkast een beetje. Niet echt noemenswaardig. Kan achter mij vinger niet tussen band en wielkast krijgen! Bandenmaat: 185/55. Dat is het probleem voor achter. banden zijn toch bijna op. Platter bandje erop, helemaal niet aanlopen! |
|
||||
|
||||
Heb je een duidelijke foto van je rechterkant van de auto ?
Ik vraag me af, hebben die velgen geen draairichting ?
|
||||
|
||||
Quote:
Maar verder is ie wel cool, met plattere bandjes gaat het nog veel beter staan |
|
||||
|
||||
Quote:
Helemaal mee eens
|
||||
|
||||
nee, velgen hebben geen draairichting. Dit omdat alle velgen precies hetzelfde zijn. Aan de rechterkant van de auto draaien met de druppel mee als het ware, en aan de andere kant tegen de druppel in. Ik vind het er niet minder vet om staan!
|
|
|||
|
|||
hey naamgenoot !!
de TD's staat erg netjes onder de polo, nu ff een plater bandje erom en iets zakken dan staan ze NOG beter !!!! gr. martijn p.s. je moet er ff voor rijden maar dan heb je ook wat !! |
|
||||
|
||||
tear drops staan erg mooi onder je zilveren polo. ziet er goed uit!
|
||||
|
||||
heel mooi, eventueel de druppels nog in wagenkleur zetten om toch een beetje contrast in het wiel te hebben.
|
||||
|
||||
he broeder
super die teardrops!! altijd leuk die cult wheels ik hou verder mijn mond over het zakken. even weer wat fotos strekken van de polo-tjes samen |
|
||||
|
||||
Hij mag best nog paar cm naar beneden!
teardrops zien dr iig wel goed uit! dit zijn toch die die pas geleden te koop stonden he?
|
||||
|
||||
Mooi resultaat, wel zou ik de verhouding tussen de spoorbreedte voor en achter proberen aan te passen zodat hij achter net wat breeder wordt of gelijk aan voor, nu lijkt de voorkant breeder... kan gezichtsbedrog zijn hoor... en een schroefsetje voor en 3 standen achter zal je look zeker afmaken, en gaatÃ*e te laag zet je hem gewoon weer een paar mm hoger. Succes!
|
|||
|
|||
Ok... redelijk. Niet mijn keus, maar smaken verschillen.
Idd omlaag en die zwarte wielkastranden eraf: dan komen je spatborden ineens dichterbij de banden! (Optisch net even wat mooier vind ik)... |
|
||||
|
||||
Staat goed. Mooi ook die spiegels, en waar zijn die knipperlichten van?
|
||||
|
||||
ziet er goed uit die TD's.......
|
||||
|
||||
Staan goed onder de Polo, anders klop je achter de wielkasten toch uit!!
|
|||
|
|||
hey staat erg mooi man super.
|
|
|||
|
|||
staat goed ik zou idd ook de druppels in kleur spuiten..
Nu ga ik dit weer zie moet ik ook echt een vaart gaan maken heb al een jaar lang een set liggen waarvan er pas 1 gepolijst is, wat ben ik toch lui hahaha ze worden wel mooi !!! na de winter liggen ze eronder |
|
|||
|
|||
staat goed die TD.