|
||||
|
||||
Vakantie foto's van Passat
In de periode van 10 en 20 juli ben ik op vakantie geweest naar Duitsland. Dit keer geen vliegreis ofzo, maar leuk kamperen
Zelf kom ik uit Vught en na eindhoven moesten we de ANWB al bellen : De dynamo had de geest gegeven.. De ANWB man heeft ff tegen de dynamo aan geslagen met een hamer, accu opgeladen en een adres in eindhoven gegeven voor een nieuwe dynamo. Daar konden we gelukkig op wachten Na ongeveer 1,5 vertraagt te zijn zijn we toch aangekomen Het enige wat verder nog kapot is gegaan is het raammechanisme aan de bijrijderskant. Dat hebben we maar een beetje dicht gezet met pleister-tape. Totaal iets van 1200km gereden, heb het niet exact bijgehouden. Hier wat foto's. Volgeladen: Bij de garage Net over de grens bij Acken: Een broertje: (diafragma ging niet goed open op dat moment ) Een vriendin van mij die boodschappen ging doen (dit is dus een roll'n shot : Bij de Mac. Iemand kreeg spontaan honger (BX is van een vriend van mij) Vraag me af of het echt zo lekker lag..: Prachtige raamstickers voor de "gezinswagens".. Gewoon mooi : Op de terugweg net in NL en de auto net weer afgetankt. Daardoor ook goed laag : Al met al een erg leuke vakantie gehad en de auto heeft zich goed gedragen Meer mensen die met hun (oude) auto op vakantie zijn geweest?
|
||||
|
||||
ik zou graag volgend jaar ook es een lange trip maken met men oldie! is echt super (wel beter maken datje met 2 auto's bent, je weet nooit )
|
|
||||
|
||||
Ik heb in een ver verleden ook eens zo'n passat gehad Was een 1.6 uit 1984(?) Met centr.vergrendeling en stalen schuifdak. Ben er toen ook eens mee naar auxerre ( frankrijk) gereden. Even olie gepeild en de bandenspanning gecontroleerd,en zonder problemen heen en terug!! Was ook iets van 1200km geloof ik. Die dingen zijn gewoon niet kapot te krijgen, en zooo lelijk, dat ze ook weer mooi zijn
|
|
||||
|
||||
Als die witte dagelijks achteraan zo laag zou hangen, en vooraan ook wat naar beneden,vindk hem ook wel nice!
|
|
||||
|
||||
Ja, dat vind ik ook wel vet maar dan is er niet mee te rijden. Heb gelukkig weinig drempels gehad op de terugweg; welgeteld 1. En daar butste de trekhaak dan ook op
Wil een keer blokken tussen de veren zetten zodat ie niet zo gaat hangen met een beetje gewicht erin. Zal dat over een paar maanden wel doen als de originele velgen er weer ondergaan voor de winter.
|
|||
|
|||
hey hey
ik vertrek vrijdag met mijn golf 2 uit 85 naar het zwarte woud in duitsland ongv totaal heen en terug zo'n 1300 km.... zal mij benieuwen...ik heb nl net een ander 1600 blok erin gezet om dat de andere het begeven had..... hier even een foto waar ik mee ga.... ik zal even wat foto's maken onder weg..... en daar ook in de bergen.... |
|
||||
|
||||
Ik heb net op de kop af 2634km afgelegt.(Quinta do Conde portugal-Alkmaar Nederland.)
Zonder brobleem,
Last edited by millie : 09-08-2006 at 21:04. |
|
||||
|
||||
nice, die lange afstanden in 'oudere' vw's
|
|
||||
|
||||
Ja idd, meer mensen met vakantiefoto's en hun vw erop?
|
||||
|
||||
ZOIETS????????
|
|
||||
|
||||
wtf! moet wel een dik blok in liggen om een caravan te trekken
mijn golf 1 heeft ook een trekhaak, maar die moet echt niet meer trekken dan een aanhangertje
|
||||
|
||||
Quote:
zoiets? Voor meer check www.keverpech.nl |
|
||||
|
||||
Quote:
Juist!! dat lijkt er meer op! Zeker door de luchtkoeler
|
||||
|
||||
in die witte golf ligt een DIKKE 1.1 Caravan zat er alleen maar achter, om deze even weg te brengen naar een kennis van mij. Maar je moet onderweg de blikken eens zien vd mensen, haha.
|
|
||||
|
||||
Vorig jaar met mn '91 golf 2 naar Zuid-Frankrijk gereden 2600km bij elkaar.
Geen enkel probleem. (voor mijn auto dan... ) |
|
||||
|
||||
Quote:
Kwam dat nog vooruit? Heb zelf ook een 1.1 maar moet er niet aan denken om zo'n caravan achter te hangen. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Op de Nordschleife reden ook de nodige VW's
|
||||
|
||||
Ik ben naar Zweden geweest met mijn GTI uit 90. Totaal meer dan 5000 kilometer gereden, maar hij heeft zich prima gedragen.
|
|
||||
|
||||
@edrik, geen enkel probleem. Ging perfect,heb wel eens vaker caravans achter een golf1 gezien
|