|
|||
|
|||
Preview van de 03 voor 2006
En deze is wel echt Hollands Ter info: 'Sport-Classic II' 18x7,5 voor, 18x9 achter hehe |
|
||||
|
||||
iemand niet nog een 1303 voor me staan? motor hoeft er niet in te zitten...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Quote:
Jep.. zo rot als stront (en alleen een carrosserie). @Walter ziet er goed uit. Wiebrand
|
||||
|
||||
Quote:
WOUW SUPER wielen, echt racelook....zeer ok Mycha
|
||||
|
||||
heel erg vet!! alleen jammer van die bolle voorrruit
|
||||
|
||||
Sowwy Luke
Maar idd wat een fijn apparaat! Gelukkig heb je de archieven op VeeDub ff doorgenomen
|
|||
|
|||
Om de titel nog eens volledig tot recht te laten komen:
Op 13 juli ben ik met Walter en Nigel een dagje op zandvoort geweest om hun verrichtingen vast te leggen, hieronder de resultaten (inclusief film). Film: http://213.132.171.60/~MartijnC/div..._13juli_low.avi (98MB) Foto's: Keversite.NL fotoalbum, klik hier |
|
||||
|
||||
Quote:
Tss patser!!! Je moet ons niet zo jaloers maken haha!!! Hey ziet er echt heel erg stoer uit!!! Mega 18"!
|
||||
|
||||
Heb hem gezien op de kevercircuitdag... Wat een vet ding zeg met die 18" Zo zou ik hem ook maken als ik een dikke 03 ging maken
Btw, wat was er aan de hand dat je 03 uitviel op het testcircuit?
|
|||
|
|||
Quote:
Dat is eigenlijk te embarressing voor woorden: Ik heb een aparte hoofdschakelaar voor de hele stroomvoorziening van de brandstofpomp en de injectie/onstekingscomputer en die schakelaar zat vlak naast m'n rechterknie onder de middenconsole. 'Aan' was toen het knopje naar links... Toen ik bij de slalom plots scherp naar links ging ging mijn knie nog even naar rechts en goide dus die schakelaar om... Nu liep-ie al erg rottig omdat er een olieschraapveer ver buiten zijn toleranties was gegaan (heb ik net ontdekt) en het kreng rookte als een gek, maar als je dan ook nog helemaal stil valt... Nou ja, schakelaar eens om gezet...en zo kon ik toch nog naar huis terugkomen Je begrijpt, die schakelaar zit nu een stuk opgeschoven |
|
||||
|
||||
Hehe, oke. Gelukkig niks ergs kapot dus
|
||||
|
||||
Het is grappig te lezen dat Walter, die toch een übertechneut is, met een superdoordacht opgebouwde auto, struikelt op zo'n stom foutje als een schakelaartje dat wat onhandig geplaatst is. Ontwerpers bij autofabrieken testen dat soort dingen volgens mij trouwens ook, om te kijken of hun auto's wel "hufterproof" zijn.
In ieder geval zal Walter dit nóóit meer hebben lijkt me Greetz Ron
|
|||
|
|||
Quote:
Het klinkt mss vreemd, maar daarom rij ik er liefst een poosje dagelijks in en doe ik juist aan zoveel mogelijk evenementen mee om alle 'kinderziektes' eruit te krijgen (en het is gewoon erg leuk natuurlijk). Je leert dan de auto en al je veranderingen zo goed mogelijk kennen. Quote:
Yeah, maar ik baal zeker niet als er iets stuk gaat en zie het altijd als een leermoment (tenzij ik naar huis moet lopen haha). Alhoewel ik moet zeggen dat ik nog nooit een blok echt in elkaar heb laten lopen, zelfs geen type 1 blok |
|
||||
|
||||
Mijn bijdrage aan dit topic:
Hadden jullie niet van me gedacht he?
|
|||
|
|||
hier nog 1, nog niet echt dik maar wel van mij:
En dik word hij nog wel, ligt inmiddels redelijk uit elkaar voor wat laswerk. Daarna komen er verbrede spatborden op en Mangels. Bumpers gaan eraf en blijven eraf en voor de rest kijk ik nog elke dag om me heen en verzamel ik leuke dingetjes voor um. |
|
||||
|
||||
Allemaal gespot op de Kevercircuit dag 2006:
Allemaal wel bekend volgens mij Alhoewel ik die goude kever niet ken..
|
||||
|
||||
Wauw, ik wou dat ik ook zo kon fotograferen
Die zijn scherp en vooral mooi!
|
|||
|
|||
leuk om te zien het verschil tussen een origineel geveerde en sportief afgeveerde 1303. mooie foto van mijn auto (1303 porsche blauw) trouwens! staat gelijk als achtergrondje op mijn desktop
|
|
||||
|
||||
Wiebrand