|
||||
|
||||
an heb ik er helaas niks aan... Moet echt een knipper inzitten, daarom gaan de eyes ook weg... Toch bedankt Jayrobi!
Anyone else?
|
|||
|
|||
misschien een domme opmerking, maar waarom koop je geen nieuwe en zet je je huidige lampen op marktplaats oid?? met tweedehands lampen weet je nooit hoe er mee om gesprongen is. en als je nieuwe bedteld, weet je zeker dat het goed zit.
wellicht kost het je meer onder de streep, maar daar zou ik geen probleem van maken als ik jou was... |
|
||||
|
||||
Quote:
juist! of beide ringen laten knipperen, dat ziet mooier uit en de hierboven vermelde optie alleen toepassen voor de keuring |
|
||||
|
||||
als je de ringen laat knipperen heb je wel iets veel aparters... en dan neem je van die oranje ledjes, dan is het ook nog lekker fel.
|
|
||||
|
||||
zal er best geil uit zien dnek
|
||||
|
||||
Ja dat zal er zeker wel leuk uitzien en het is nog lekker origineel ook. Alleen denk wel dat het een gepruts is
Kan je in die hela koplampen de knipperlichten in maken, want denk dat er meer mensen zijn met hela koplampen?
|
||||
|
||||
Quote:
ik bijvoorbeeld, ik heb wel gewoon de knippers in de bumper gelaten, maar het zou wel mogelijk moeten zijn om die in de Hella upgrade schijnwerpers in Golf 4 look te monteren, standaard is het igg niet, maar voor mij persoonlijk hoeft dat ook niet..... Last edited by Rene´ : 18-04-2006 at 18:25. |
|
||||
|
||||
@ Rene' ... ik begrijp wel waarom hij ze in zijn koplampen wil, zodat hij een strakkere bumper heeft en dat vind ik persoonlijk ook wel mooier hoor.
Maar denk dat je dan heel de koplamp uit elkaar moet halen en weet niet of dat wel te doen is.
|
||||
|
||||
Quote:
zeg ik ook niets van, ieder het zijne! En ja, de koplamp zal met zekerheid uit elkaar gesloopd moeten worden, het is te doen, andere forumbezoekers hebben dat geloof ik zelfs al gedaan. |
|
||||
|
||||
Ik zou er zelf ook niet voorgaan om ze in de koplampen te zetten. Heb ze liever in de bumper. Maar je hebt gelijk, ieder zijn eigen smaak.
|
||||
|
||||
Heb inmiddels zelf de inpro's aangeschaft. Staat top!
De Angel eyes mogen nu los weg... Vraagprijs 120 euro.