|
||||
|
||||
Quote:
Ja heb jou ook gezien in jou dikke slee! En hij blijft dezelfde hoogte houden zoals nu, enkel achter een cm of 2 lager maar voor niet. Moet wel rijdbaar blijven als daily. En ja, ik ga zo door. |
|
|||
|
|||
De B3 ziet er goed uit
|
|
|||
|
|||
ik had ook dotze wielen onder de passat
maar dan 17 inc rijd beter |
|
||||
|
||||
Oh ja, onder die grijze of niet? Nu je het zegt weet ik me het inderdaad wel weer te herinneren. De nieuwe eigenaar zit ook op www.passat35i-forum.nl .Is een mooie auto, en schrikbarend laag nu!
|
|
||||
|
||||
Volgens mij heb ik jou ook gezien, wel een poosje geleden (30 april). Toen reed jij van Haaksbergen naar Hengelo en een poosje na jou een mooie oude kever met oude toebehoren op het dak.Als jij het inderdaad was, zag er goed uit lekker laag daar houd ik wel van.
Rene |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, dat ben ik niet geweest! Ben niet in die buurt geweest. Maar lekker laag ligt-ie wel. Hoop met een week of 2 de nieuwe schroefset binnen te hebben, is hij tenminste ook weer stug. Ben trouwens dan wel benieuwd wie het wél was... |
|
|||
|
|||
ja klopt was onder die grijse passat
hij is verhuist naar zeeland zou 2e auto worden maar denk dat het weer uit de klauwen gaat lopen bij hem |
|
|||
|
|||
lees net dat de grijse te koop staat in dirksland richard heefd hem in geruild
staat te koop voor 2950 ..pffffffff zit niet eens stuurbekrachteging op koop je ook een vr6 voor beetje duur of niet |
|
||||
|
||||
Netjes
|
|
||||
|
||||
Oké, weer even wijzigingen op het Passat-front! (letterlijk én figuurlijk! ). Kijk en huiver:
Eindelijk een goed setje Hella DE's gevonden dus, in de goede kleur, mët donkere knippers! Ze zijn leverbaar geweest in zwart en "wit", zodoende. Mooie is dat bij deze lampen het dimlichtgedeelte met een lens is uitgevoerd dus dat is weer voer voor verdere plannen. Ik ben er zeer content mee! Last edited by Arnaud : 23-06-2006 at 20:19. |
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit
|
|
||||
|
||||
Morgen maar eens even door de straat rauzen om dat te bekijken
Ziet er goed uit! Lekker apart
|
||||
|
||||
smoelt em goed
|
||||
|
||||
Mooi Passat !!!
En die lampen zijn ook super, nu nog een beetje "gas" erin en klaar !!!!!! Succes verder Grtz........... LRR
|
||||
|
||||
35i@RS001!!
Eindelijk: 35i@RS001!!!
Ook maar even wat fotootjes gemaakt voor mijn crib : Deze week gaat hij achter nog een stukje zakken mbv de schroefset. Specificaties van de wielen: BBS RS001 15" ET25 7J rondom, harten opnieuw zilver laten spuiten, randen en schroefdoppen gepolijst door Cultwheels, nieuwe RVS bouten en moeren, nieuwe carbon logo's. Prachtig toch? Deze week ook even mijn nieuwe Bosch Aerotwins gemonteerd (wisserarmen ga ik in de vakantie weer even van een fris laagje matzwart voorzien). Last edited by Arnaud : 29-07-2006 at 18:07. |
|
||||
|
||||
Suuuuuuuuuuuuper strak Arnaud!!!
|
|||
|
|||
mooi geworden arnoud, staat super
|
||||
|
||||
Super vet die BBS Hoepels onder je passat.....
|
|||
|
|||
Mooie wagen geworden met de rsjes eronder, staat super.
|
||||
|
||||
Mooie wagen, hoeveel j zijn je rs.
staat mooi onder de auto. |