|
|||
|
|||
Polo Coupe 1.3 CL
Heey,
Ik kijk al een tijdje mee op dit forum en met veel plezier! Ik heb nog net geen half jaar me rijbewijs en ik ben begonnen met een Vw Golf 1.6. Opzich een leuk bakkie maar er mankeerde toch wel aardig wat aan en ik was wel op zoek naar wat veiligers en mooiers. Ik heb op MP toen een mooie Polo Coupe gevonden en daar ben ik donderdag heen gegaan. De golf was 3 dagen daarvoor verkocht voor een leuk bedrag Mijn 2e auto moest in ieder geval goed in de lak zitten en het liefst zonder krassen of roest. Nou ik moet zeggen hij zit onwijs strak in de lak. 1 krasje achterop en rondom van die mini deukjes maar ik stoor me er niet aan. Hij is zwart metallic en heeft een erg mooi interieur met sportstoelen en sportstuur. Ook erg geinig is de vloerbedekking met al die kleurtjes die veranderen in het zonlicht Goed jullie wilen vast wat foto's zien he??? Komt ie dan he! Hij is altijd van de 1e eigenaar geweest en heeft 142.000 km gelopen. Valt mee dus. Ook zit er een grote beurt op dus voorlopig hoeft er niet veel gdaan te worden. De linkerspiegel was wel een keer gebroken en ik liep er laatst tegen aan en brak ie weer af Dus heb ik op internet meteen maar een setje RS spiegels in carbon look besteld en meteen ook maar een embleemloos carbon grilletje. En uiteraard zijn er ook al Volksforum.nl stickers besteld Aankomend weekend ga ik naar Maasmechellen in Belgie naar een 3 daags autoevenement en daar hoop ik een leuk uitlaatje te scoren. Over 3 weken ben ik ook jarig en dan wil ik van dat geld voor een verlagingset gaan kijken. Ik hoef geen schroefset maar gewoon een vaste verlaging met veren en dempers. Ik twijfel alleen tussen een 40/40 of een 60/40 verlaging. Iemand misschien een idee of een foto hiervan? Ik wil nog wel een beetje comfortabel over die klote drempels kunnen rijden natuurlijk. Kris. |
|
|||
|
|||
dit is 60-60
|
|||
|
|||
Okeej.... Ik denk dat ik dan toch ga voor een 40/40 verlaging. Dit ziet er wel onwijs gaaf uit maar hier in de buurt groeien de drempels als paddestoelen uit de grond.
Nog een vraagje? Heb je echt een brug nodig om een verlagingsset te monteren? En is het uitlijnen naderhand noodzakelijk of maakt het niet zo veel uit? Kris. |
|
||||
|
||||
Nee, je hebt geen brug nodig om een verlagingsset te monteren, en JA, zeker laten uitlijnen als je de boel los hebt gehad, rijdt 'ie een stuk beter door en scheelt je gare banden na maar 1000 km.
|
|
||||
|
||||
uitlijnen is zo duur nog niet.. is zeker een prikkie vergeleken met een setje verlaging.. nette auto trouwens!
|
|
||||
|
||||
Mooie kar, ben benieuwd naar je verlaging
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja deze kan op slot.
Nog even een vraagje: Hoe kan het dat ik mijn thread telkens niet meer zie staan in dit onderwerp? Nu is hij weer naar boven gehaald maar daarvoor zag ik hem dus niet vandaar dat ik nu ook al een 2e topic heb.... Kris. |