|
|||
|
|||
schroefset en andere wielen geplaatst
Het was dit weekend eindelijk zo ver mijn wielen waren klaar en de schroefset lag al een tijdje te wachten, dus mijn vader en ik het hele spul gemonteerd
eerst effe sleutelen en dan het eind resultaat Ik ben er zelf erg tevreden over heb eigenlijk maar een probleempje gehad en dat was dat mijn band tegen de verstel ring van mijn schroefset liep maar dat is opgelost met spoorverbreders |
|
||||
|
||||
staat hem goed, maar kan het niet nog wat lager? volgens mij staat
dat nog mooier. grtn hj |
|
||||
|
||||
je moet de ringen omlaag draaien hoor :P:P
maar wieltjes staan hem netjes. zijn het 15'' ??? met 195 banden ??
|
||||
|
||||
maare... was het veel werk om de originele veren/schokbrekers eronderuit te krijgen?
of was het een een kut-werkje? |
|
||||
|
||||
Quote:
??? veel werk? geef me 10 min.... |
|
|||
|
|||
bedankt voor alle reactie's hij kan nog wel lager maar er is nu nog een beetje normaal mee te rijden en nog ligt bij een drempel af en toe mijn uitlaat op de grond dus voorlopig blijft het zo.
@ ArjanE het er onder uithalen van de orginele veerpoten is geen probleem als je voor veerspanners gebruikt achter hoeft het niet, mocht je ooit hulp nodig hebben hoor ik het wel @heineken 787 het is 14" met 185/50/14 bandjes Last edited by Golf-mk1-owner : 22-07-2006 at 22:55. |
|
||||
|
||||
jasper zou je voor mij is een close upje van je velgen willen maken??
|
||||
|
||||
Quote:
volgens mij koop je daar een schroefset voor toch? deze laagte kan je ook wel bereiken met een 60-60 setje. en ik vind inderdaad lager mooier, maar ja da's mijn smaak. |
|
||||
|
||||
Quote:
Nou Jasper, ik hoop dan binnenkort (over paar weekjes) je hulp nodig te hebben Anders zit ik in mn eentje die schroefset te monteren, en ik heb geen idee hoe je hem precies moet afstellen etc. Mzzl, Arjen |
|
|||
|
|||
Lager zou misschien mooier zijn maar als ik dan regelmatig mijn uitlaat er onder uit rij dan is de lol er ook snel af. De schroefset heb ik gekocht omdat ik niet me hele leven op de zelfde wielen wil blijven rijden. Ook waren mijn orginele schokdempers erg slecht, dus dan maar iets meer geld uitgeven aan een complete set
@Arjan Ik hoor het wel |
|
|||
|
|||
nou hier dan een close up van mijn wielen
|
|
||||
|
||||
staat goed zo Jasper! thumb`s up!
Wielen zijn ook mooi geworden!
|
||||
|
||||
lager is idd misschien nog mooier, maar je moet ook een beetje aan de niet als echt robuust bekend zijnde Golf 1 caroserrie denken, elke centimeter lager betekent dat alles nog harder is afgedempt, dus laat maar mooi zo.
Mooie auto trouwens. |
|
||||
|
||||
heel mooi geworden! ziet er net uit (lak)
|
|
||||
|
||||
Staat hem inderdaad goed. Mooie kleur ook wij hebben ook een 83'er met zo'n kleur alleen dan met gele koni's, krijg je ook een mooie stuiterbak van
|
||||
|
||||
ziet dr echt mooi uit !
hoe heb je de glans van de wielen met die van de naafkapjes gelijk gekregen? tis allebei n andere legering, en bij mij wordt de velg nooit zo glimmend als de kapjes.... wat heb je eigenlijk met de binnenkant van de velgen gedaan? poijst of gespoten? enja, over die hoogte... t moet wel nog n beetje praktisch blijven als t n daily is he beetje dan
|
||||
|
||||
Coole velgen! En mooi golfje trouwens
|
|
|||
|
|||
ojee ik heb de zelfde wieltjes liggen en ook de zelfde kleur auto ??
maar als ik ze er onder gooi word het toch zo laag mogelijk ! ----<<wie laag wil zijn moet omrijden>>---- verder mooie comdi !!!! gr. Martijn |
|
||||
|
||||
Ziet er zeer goed uit
|
|||
|
|||
Quote:
Dan heb je blijkbaar nog niet echt last gehad van vast zittende bouten in de achteras |