|
||||
|
||||
Jetta verlaagd!!
Hallo mensjes!
Ik heb afgelopen week eindelijk de Jetta verlaagd! Ik ben er zeer tevreden over, hij staat wat mij betreft precies goed op zijn wieltjes! De set is trouwens een FK 60/40 vaste set. Wat vinden jullie er van?? |
|
|||
|
|||
Lookin' good!
|
|
||||
|
||||
heel ruig!! mijn golf is pas geleden ook verlaagd (60/60) rijd echt fantastisch!! ik ben er echt blij mee, jij ook wel zeker! ziet er in ieder geval goed uit.
|
|
||||
|
||||
Netjes hoor! Mooie auto ook!
|
|
||||
|
||||
Prachtig! Dat wil ik oooooowk! Zelf gedaan?
|
|
||||
|
||||
Dank jullie wel voor de leuke reacties! Ik heb em niet zelf verlaagd, daar heeft Jettaracing me mee geholpen! Ennuh Straffegast, is die van jou ook bijna zover?
|
|
||||
|
||||
strak hoorr, lijkt veel op de mijne )
|
|
||||
|
||||
Ziet er leuk uit
Maar heb je bij de voorwielen geen problemen met aanlopen? |
|
||||
|
||||
Quote:
...euhm, nee nog niet eh.. hehe |
|
||||
|
||||
Staat erg leuk op z'n lelijke wielen..
Ziet er strak en netjes uit die bak (vooral bovenste foto kan je mooi zien hoe strak ie is).. Tijd om es te gaan shoppen voor mooie velgen?
|
|
||||
|
||||
waar heb je die grille vandaan??
|
|
||||
|
||||
Ziet er niet echt zelfbouw uit: Nette, grote lamellen...
en als het wel zelfbouw is: petje af. Wonder how a rallye front whould look..
|
|
||||
|
||||
Die grille heb ik bij full speed in Zwolle gekocht vorig jaar, een of andere vage duitse stand, 65 euros! Ik kon em daar echt niet laten liggen! Vooral omdat ze bij NLpower veeel te duur zijn
Voorwielen absoluut geen problemen, het enige wat wel aanloopt zo nu en dan is de onderlip! En lelijke velgen?!? Ik vind ze wel mooi, simpel 15" op een strakke zwarte auto, dat kan toch niet beter? (mijn mening natuurlijk he!!) wie de Jetta in het echt wil zien moet naar hoogeveen komen! |
|
||||
|
||||
Quote:
Zit ook een beetje te stangen.. Ik vind van die ronde velgen echt 'zum kotzen'.. Maar ik sta redelijk alleen qua mening over die dingen... scheelt..
|
|
||||
|
||||
Tsja, vierkante velgen zou misschien wel cool staan, maar het rijdt zo kut
|
|
||||
|
||||
Is dat die FK verlagingsset van NL power? (269 euro zoiets).
Grille is waarschijnlijk een JOM grille. Die heb ik ook, maar ik vind 'm ruw aanvoelen. |
|
||||
|
||||
Quote:
bij mij lopen de voorbanden wel iets aan.. tenminste kheb gister wel wa "schaafwonden" geconstateerd op de banden (op de voorlip ook trouwens ) |
|
|||
|
|||
Ik vind je velgen wel okee hoor, had vroeger ook van die types en kreeg er best vaak complimenten over, dus bij deze krijg jij ze.
De verlaging scheelt optisch toch wel veel he, erg mooi zo'n 60/40 en ook nog wel redelijk praktisch voor de hobbeltjes. Kan de neus nog over een stoeprand (ik denk het net nie he)? |
|
||||
|
||||
Dit is idd die set van NLpower Straffegast! 249 euros! Prijs/kwaliteitverhouding ligt lekker voor een student dus!
Ennuh of de lip boven een stoeprand kan?? NEE! (gelukkig niet, haha) Dankje 16kleppen! |
|
||||
|
||||
Erg netjes! mooie verlaging zo, gaat niet hangen iig.
Velgen is inderdaad heel persoonlijk(val ik al in de herhaling?), maar ik vind ze zeker netjes... Zou persoonlijk misschien de voorkeur aan wat anders geven (misschien net als sjampoo, vierkant ofzo.... )
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |