|
|||
|
|||
verzekering gezeur...
ik krijg mijn t2 niet verzekerd? het is een gesloten bus met laadruimte. en het is mijn enige auto...voor een oldtimer verzekering heb ik een auto voor dagelijks vervoer nodig...is er geen collectieve verzekering te fixen via een bus club of bij een verzekering die niet zo moeilijk doet over oldtimer bestelbusjes? ik wil gewoon altijd in mijn bus rijden!
|
|
||||
|
||||
en een normale reguliere verzekering?
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
je kunt je oldtimer wel verzekeren als eerste "enige" auto. En dan mag je ook gewoon 20.000 km per jaar rijden...
http://www.emerpark.nl/oldtimerverz...ltimer_home.htm ze hebben de volgende oplossingen: - Oldtimers excl. Porsches tot 10.000 of 15.000 km per jaar (dit moet dan wel een 2 e gezinsauto zijn) - Oldtimers zijnde Porsches. Ook hier kan men kiezen voor 10.000 of 15.000km per jaar. - Oldtimers voor alle dag, waarbij uw oldtimer de 1 e gezinsauto is en u er of max. 20.000km. per jaar mee rijdt of zelfs nog meer. Hoop dat je hier wat aan hebt... Arjen |
|
||||
|
||||
Dat zeg ik...
|
||||
|
||||
Jelierseverzekeringen.nl is ook een bekende in busland.
Wij hebben nu een oldtimer verzekering voor onze daily met max 10.000 km en dat is te krap dus ik ben ook aan het rondkijken, ga die emerpark eens bestuderen [edit] Zo, die antwoorden snel.
Happy Last edited by Lomax : 21-07-2006 at 11:31. |
|
||||
|
||||
Maakt niks uit hoeveel je rijd , de km stand word echt niet gecontroleerd door de verzekering , ok als je wat krijgt kunnen ze moeilijk doen maar dat komt nagenoeg nooit voor , oldtimers gaan sowieso maar tot 100 dkm dus is volgens mij een wassen neus.
|
|
||||
|
||||
[mod]Nieuwe titel[/mod]
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
verzekering
Gebruik ook de vw pickup als eerste auto. is gewoon bij unive verzekerd als normale auto (wa beperkt casco diefstal glasschade). betaal nu 290 euro (40% no claim). Je start al bij 30 procent.
gewoon even rondbellen dus voor offerte en de goedkoopste kiezen...(let wel even op de opbouw van no claim, zodat je op termijn ook nog de goedkoopste hebt.) Jeroen |