|
||||
|
||||
Je kan er in ieder geval lekker in liggen en goed in eten. Als jullie hem nu allemaal overtuigen dat hij met de Grawo naar Spa moet en dat hotelletje moet cancellen dan komt het misschien toch nog goed met hem
Gefeliciteerd jochie je hebt eindelijk weer een VW en een hele aardige, hij is bijna mooi. Als die bassieneus er nu eens afging en hij van z'n hoogtevrees afgeholpen werd zou hij perfect zijn. Veel plezier ermee en margreet natuurlijk ook. Voor de mensen die Wannabay (ronald) niet aan zijn camper herkennen hier een fototje in hobby outfit, genomen tijdens een van de "vele" hulp uurtjes aan de ragbak. :p
|
||||
|
||||
Voor degenen die de variant'69 (ook wel genoemd De ManiJack) niet herkennen, hierbij een fotootje van hem in de bus aan een maaltijdje van z'n favoriete restaurant.
Zonder kenteken wordt Spa een lastig verhaal met de bus. Die belgen zijn niet zo makkelijk. Ehh, hoe krijg je nou zo'n fotootje alive and kickin' te zien in je reply? |
|
|||
|
|||
hoi,mensen ik ben eindelijk van plan om mijn T1 uit '66 te verlagen ,maar ik had een adress van spijlbus onderdelen .nl maar die heeft even geen tijd. weet iemand een goed adres voor mijn spindels te verbouwen in de buurt van spijkenisse b.v.d.
c-ya issy. |
|
||||
|
||||
Quote:
Edit Luuk: Nee, zo:Klikerdeklik
hoog (bn.) 1 reikend tot of zich bevindend op een punt dat naar verhouding ver boven het referentiepunt ligt <=> laag Last edited by Luuk : 14-03-2006 at 22:14. Reason: beetje een te grote foto.... |
|
|||
|
|||
je moet je bus bij de rdw laten overzetten op nederlands kenteken met de bijbehorende keuring. als je daar een afspraak voor maakt krijg je een 1dags kenteken. met dat kenteken kan je hem in de verzekering gooien en dus ook legaal verplaatsen tussen stallingsplaats(duitsland) en rdw station... zo iets zal het moeten worden denk ik...
|
|
||||
|
||||
Bijna helemaal correct Ben. Hou er rekening mee dat het eendagskenteken alleen geldig is binnen Nederland. En alleen tussen de stalling en het keuringstation en terug. (maar goed, niemand zal controleren of dit ook daadwerkelijk gebeurt)
succes en zoals gebruikelijk willen we foto's zien |
|
|||
|
|||
Roemenie!
Hallo,
Nieuw hier en las met grote interesse dit forumonderwerp. Ik kan een T2 bus in Roemenie krijgen, echter vroeg ik mij af of iemand hier ervaring mee heeft mbt het vervoeren van de bus zonder auto ambulance. Maar dus met het bus "lekker" terug toeren! Gaat hier hetzelfde verhaal op als in Deutschland???? De verkoper heeft alle papieren in bezit en stelt een officieel verkoopdocument op. Daarnaast heeft zij een International Motor Insurance Card die geldig is tot 10-10-2010. De Roemeense APK is tot 2012 Voldoende dus om in te stappen en te rijden naar NL??? Hier moet de gebruikelijke RDW/APK keuring komen daarvan ben ik op de hoogte. Daarnaast even iets anders: in de bus zit een VW Golf 2 1600 diesel motor, hoe zijn de ervaringen hiermee? Hardstikke bedankt voor advies en tips! Gr Niels Last edited by deNielson : 05-09-2010 at 12:12. |
|
|||
|
|||
Nou de bus uit Roemenie is niet door gegaan maar daarvoor in de plaats ben ik nu de trotse bezitter van een T2b uit Zweden!
Morgen komt ie aan! |
|
||||
|
||||
Quote:
Pics, or it didn't happen
|
|||
|
|||
Reeds door de RDW en nu op naar de APK, pics volgen...
Ben al een aantal maandjes bezig met wat restauratiewerk! :-) |