|
|||
|
|||
Hoe kun je een Golf mk2 1.8 GTI 16V het beste kietelen?
Dag mensen. Ik heb net een golfje gti aangeschaft met een pk-tje of 140. Het loopt leuk, maar ik zou graag wat tips van jullie hebben hoe ik met niet al te veel geld dit bakkie harder kan laten lopen.
Schroom niet!!! |
|
||||
|
||||
Andere uitlaat, kop bewerken, andere nokkenassen, etc.
|
|
||||
|
||||
onderdelen
Quote:
Uitlaat + aangepaste nokkenassen heb ik nog wel, bij interesse 06 24530057 |
|
|||
|
|||
Quote:
Hey maikel, bedankt voor je reply.. hoeveel pk zou dat schelen en natuurlijk, wat mag het kosten? |
|
|||
|
|||
maar wat voor problemen zou het geven als ik er een vr6 in wil plaatsen?
iemand verstand van hier??? Opboren en al die crap is leuk, maar een goede 2.8 of 3.2 onder je bips zorgt toch voor iets meer horizonverbreeden...... |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
|||
|
|||
oke eurotje of 1500 bedoel ik dan... is dat acceptabel of volkomen onnozel.. wat ik al zei ik ben geen monteur.. nog groen achter de oren
|
|
||||
|
||||
Quote:
alleen de rdw keuring zal je dat ongeveer kosten...
|
|||
|
|||
Quote:
Verstelbaar nokkenastandwiel heb ik dan nog wel liggen. Zie onderschrift.
|
|||
|
|||
Je mag niet zomaar (meer) van 4 cilinders naar 6 cilinders,
Daar komt heel wat meer bij kijken. Denk wel dat je voor 1500 een 6 cilinder in je auto hebt liggen, maar dan begint de rest. De wagen zal bij de RDW gekeurd moeten worden indien er 6 cil. op kenteken moet komen te staan. Hiervoor moeten veel aanpassingen aan de wagen gedaan worden wil deze goed gekeurd worden. Correct me if I'm wrong, maar denk dat je met 2 x , misschien wel 3 x je budget er wel komt. Voor die 1500 kan je ook een hoop leuks aan je eigen motor doen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoi, Wat voor een nokkenassen zijn het? ( merk en type). Ik heb wel interesse.
|
||||
|
||||
kietelen, probeer eens in de wielkasten misschien gebeurt er wat
|
||||
|
||||
- Remmerij
- Functionele rolkooi - Vliegwiel - Nokkenassen - Uitlaatspruitstuk - Kop flowen - Kop vlakken - Gasklephuizen ITB in combinatie met DTA (vrij programmeerbaar MMS) |
|
|||
|
|||
Erg bedankt voor de tipppsss! Het word alweer iets minder groen achter die oren.
Dat van de rwd, was ik van op de hoogte.. erg logisch ook. maar het gaat mij puur om het inbouwen... wat moet zoiets kosten? op zich wil ik er wel dikke knaken in pompen want ik heb net een goede baan gekregen. En ben nog niet van plan om over te gaan stappen op een impreza ofzo.... Ik heb drie golf 2tjes gehad en ik vind ze ongekend!! die bakkies laten je niet in de steek.. pure eenvoud... Misschien ga ik wel minder verliefd praten na dit GTI tje, maar vooralsnog heeft ie me 5 meijer gekost, zit prima in de lak en alles is nog origineel, dus misschien wel een vruchtbaar idee om er wat leuks mee te gaan doen. En er is toch niets mooier als een dikke 3 liter sound in die slick gevormde mark II |
|
|||
|
|||
goeie shit sanders
|