![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik verkoop mijn golfke 1 omdat ik nu een keuze moet maken tussen mijn GTI en de mk1. Ben nu eenmaal verslaafd aan de power van mijn GTI'ke dus dan toch liever de mk1 eruit.. Met pijn in mijn hart...
![]() Te koop: Volkswagen Golf 1 Bouwjaar: 1982 Motor: 1100cc, 50pk (benzine :rock ![]() Km-stand: +/- 105.000km Pas nieuwe APK, toen is meteen vervangen: - Remblokken voor - wiellager achter - koelvloeistofbuis + nieuwe koelvloeistof De auto heeft een GTI onderlip gemonteerd, originele is aanwezig. Ook zit er een booskijker bij en nog een zijlijstenset (rubber). De auto heeft donkere knipperlichten. Auto is hard maar heeft wel een paar plekjes waar even naar gekeken dient te worden om hem perfect te maken. Richtprijs €1000,- (kan over gepraat worden) Foto's: http://koopjes.marktplaats.nl/auto_.../39988740.html? Bij interesse e-mailen/msn of bellen. Tel: 0613428163 e-mail/msn: tim_nijst@hotmail.com ---omgeving maastricht--- Last edited by timnijst : 05-07-2006 at 12:38. |
|
||||
|
||||
![]() Geen interesse??
|
|
||||
|
||||
![]() en? gaat de prijs al wat zakken? (niet lollig bedoeld, maar serieus)
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Er staat dat er over de prijs gepraat kan worden.. Doe maar een bod zou ik zeggen. ciao |
|
||||
|
||||
![]() 500 euro
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Helaas... beetje aan de lage kant ![]() |