|
||||
|
||||
Verloopstekker koplampen Golf3 ?
Heb voor de vakantie standaard Golf3 lampen gekocht ( H4 ) maar deze hebben een platte langwerpige stekker en mijn Type4 lampen een vierkante stekker.
Weten jullie of daar verloopjes voor zijn of moet ik ff naar de sloop en ze zelf maken ?
|
||||
|
||||
Daar kun je verloop stekkers voor kopen, maar waarom heb je vakantie lampen?
|
|
||||
|
||||
Vind zonde als straks naar Zuid-Frankrijk mijn type 4 lampen te veel steenslag oplopen of kapot gaan.
En misschien ga ik binnenkort wel voor helemaal standaard aan de voorkant, orginele grill met een chroom embleem weer eens wat anders dan type4 of engelogen. Zal morgen ff rondbellen voor die stekkers.
|
||||
|
||||
Zal zelf maar antwoorden heb ze gevonden alleen 17,- per stuk vind ik wel een beetje overdreven dat moet goedkoper kunnen.
|
||||
|
||||
je kan ze met een paar amp stekkertjes zo maken, sûkkel LOL
|
||||
|
||||
en nog een tip, waar je nu niks meer aan hebt:
Je hebt ook Polycarbonaat beschermkappen voor je koplamp. Dat was waarschijnlijk iets goedkoper geweest als nieuwe lampen |
|
||||
|
||||
nog een tip: je kan de mijne lenen voor de vakantie!!!!!!!!!
|
||||
|
||||
@ VeeDubber goedkoper dan 25,- dat lijkt mij sterk.
@ Chrispy Iets van jouw lenen of krijgen of kopen, nee dat gaat altijd verkeerd LOL Bedankt voor de TIPS maar heb er inderdaad nix aan
|
|||
|
|||
Je kunt ook de bedrading van de koplamp overzetten van de 1 in de ander, moet ook willen dit heb ik al vaker gedaan op mijn werk.
Is de goedkoopste oplossing :p |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ging er natuurlijk vanuit dat je een "normale" prijs voor die dingen had betaald. En niet een belachelijk lage prijs van 25 Euri. Maar de tip was natuurlijk voor de andere mensen die dit nog in gedachten hebben. Kappen zijn samen iets van 30-35 Euro
|
||||
|
||||
Ik ging er natuurlijk vanuit dat je een "normale" prijs voor die dingen had betaald
Ik zag ze staan op Marktplaats en behoorlijk in de buurt dus ik dacht die moet ik hebben.