|
||||
|
||||
FOTO´S, FOTO´S & FOTO´S!
Nou bij deze dan ook mijn foto bijdrage betreffende de Classic Week 2006!
We hebben het echt super gehad, het was zeker weer de moeite waard... Veel gezien, collecties, shows, BBQ´s en wat niet!?! Ik heb ruim 950 foto´s geupload, dus check ze snel op AirMighty.com natuurlijk! ...neem je tijd Even een kleine indruk: VW Shows Collecties BBQ´s Shops VW sloop & een beetje cultureel doen... De rest staat op AirMighty.com ...enjoy!
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
950! en dat is zeker nog niet eens alles wat je geschoten hebt (?)
|
||||
|
||||
Quote:
Uhm... nee... ik heb ruim 2,2 gig vol geschoten
|
||||
|
||||
Damn you boys!
Jealous... |
|
||||
|
||||
hoe zijn de prijzen daar ongeveer? bijvoorbeeld die sloop daar, wat betaal je daar nog in vergelijking met hier?
staan toch nog complete auto's daar....
|
||||
|
||||
Quote:
Prijzen zijn heel erg netjes, maar daar helpt de stand van de dollar ook wel bij ! (1$ = 0,75 euro) of je moet bij een foute handelaar terecht komen op een meeting, er zijn er bij die wel hoofdprijzen vragen. Ook qua auto's is het daar erg goedkoop, deze pickup stond te koop voor 6000$
|
||||
|
||||
No shit! Die pik-oep is wel heel dik voor dat geld! Mag nog wel wat omhoog, uiteraard!
Wacht effe... Is die foto gespiegeld, of zit het stuur echt aan de Engelse kant? Edit: Kentekenplaat is gewoon leesbaar... Stuur zit dus gewoon aan de Engelse kant...
The UnDutchaBles Last edited by Airtime : 27-06-2006 at 08:55. |
|
||||
|
||||
en wat kost verschepen ongeveer...
|
||||
|
||||
Quote:
Is idd een erg strakke bus, en rechtsgetuurd GEMAAKT ! Maar daar zag je echt niks meer van, zelfs het dash was correct en heel netjes afgewerkt. enige nadeel: er was wat laswerk aan de onderzijde nodig..........opleuken en spuiten kunnen ze daar wel, alleen de onderzijde doen ze echt niks aan. Dat zie je trouwens bij veel "concourstaat" auto's op meetings. ziet er super uit, alleen als je dan in de wielkasten/bodem kijkt is er vaak niks aan gelast @ Berserker: reken op een $1200,-
|
||||
|
||||
Quote:
sow das niet veel, ik dacht altijd dat dat stukken hoger was... alleen t vervoer regelen is dan weer lastig he... maar echt superfoto's.. krijg je echt zin om er eens heen te gaan...
|
||||
|
||||
Quote:
Thnx voor het compliment ! En vervoer regelen is niet zo heel lastig hoor, als je maar de juiste connecties heb. We hebben zelf ook een auto gekocht, en het transport was in 1 ochtend geregeld
|
||||
|
||||
Is het misschien een idee om eens in een topic duidelijk te maken wat er allemaal bij komt kijken om een auto uit de US naar hier te halen met eventuele prijzen van wat het ongeveer zou kosten?
ik zou het toch wel interessant vinden als er mensen met ervaring zijn kunnen we het forum gebruiken zoals het eigenlijk bedoeld is, buiten contact houden met elkaar, elkaar helpen. dus mensen met ervaring geef de leken wat info, ik weet helaas niets
|
|||
|
|||
Quote:
Dat noemen ze toch 'restolookers'?! |
|
||||
|
||||
tja maar als ik em voor 5500 euro hier heb wil ik best wat laten lassen als er zo'n body op zit!!! DAMN
|