|
||||
|
||||
Contactslot polo 2f op polo 2 uit 1986
Ik heb een vraagje:
Ik ben momenteel bezig met het inbouwen van een 2f dashboard in mijn polo 2 naar wat aanpassingen past dit er goed in maar ik zit met een probleem. Ik moet een contactslot hebben van een polo 2f (ivm knipperlicht/ruitenwisser schakelaar en de kappen eromheen) , maar moet ik dan ook een stuurkolom van een 2f hebben? of past hij op de oude. dit had ik vanaf een duits forum even vertaald. maar wil het even zeker weten. Als de Polo II de stuurkolom met ruwe (kleinere) tanden nog heeft, dan is een veronderstelling van de nieuwe stuurkolom noodzakelijk. Grt Michael |
|
||||
|
||||
Je stuurkolom heeft een nokje waar die hele kermis op vast zit. Bij een 2F zit dat nokje net ff anders. Mijn oplossing: afzagen dat ding (en eventueel op de goede plek weer hechten, maar je kan ook zonder)
|
||||
|
||||
Nog een vraagje passen de deursloten en achterklep slot van een 2f op een polo 2 ?
|
|
||||
|
||||
deuren zijn identiek, achterklep is anders meen ik!
|
||||
|
||||
Waarom niet een alarmpje+cv monteren? Heb je ook geen andere sleutels dan contact (en tankdop) meer nodig.
Deuren passen overigens, koffer niet.
|
||||
|
||||
cv zou een optie zijn, maar heb een aanbod van een complete slotenset.
in mijn polo zijn denk ook andere sloten ingekomen want heb totaal 4 sleutels grt michael |
|
|||
|
|||
Is het moeilijk een CV in te bouwen op een 2F en waar kan dat voor weinig??
|
|
||||
|
||||
is een eitje, kijk eens op ebay.de!
|
|||
|
|||
Bedankt... ik ga kijken... het leuke is dat ik mn wagen pas volgende week krijg...
|