|
||||
|
||||
Verkooptopic Golf 1
Ik heb nog wat spullen liggen zie hieronder:
In goede staat: Deurpanelen blauw (voor+achter) 10 euro Blauwe vloerbedekking (2 delen) 15 euro Kofferbak bekleding zwart 15 euro Deurgreep links en rechts (buitenkant) 20 euro Handgreep links en rechts (bruin binnen) 10 euro Oude ford radio alleen AM 5 euro Allemaal vraagprijzen, opsturen is mogelijk verzendkosten voor jou, sommige onderdelen liggen klaar bij andere kan het wat langer duren om te versturen. Voor foto's stuur een PB. Ik kom uit omgeving Alkmaar. Groeten Maarten Last edited by vw-maarten : 05-09-2006 at 23:28. |
|
||||
|
||||
Up, het zijn vraagprijzen, ik wil er vanaf.
|
|
||||
|
||||
als je er vanaf wil zou ik het spul op www.golf1-ig.de zetten, vooral dat bruine pre-78 spul is goed zeldzaam en vindt daar wel een weg naar een kaufer
Ow,vraagje nog: heb je een foto van de spatlappies? Is dit de versie met het wolfsburglogo erop? hoeveel stuks zijn het en zitten de bevestigingsmiddelen erbij? (veel vragen, maar een foto is genoeg) Van waar kom je?
Huidige Vag-hokken: -1970 Type 3 Fasty -1977 Audi 80 Oude Vag-hokken: -1986 Golf -1998 Polo Variant -1977 Golf GLS www.airspeedvenray.nl Last edited by IJsbeer86 : 07-06-2006 at 12:26. |
|
||||
|
||||
Dankje voor de tip! De 2 spatlappen zijn zonder logo. Ze komen onder mijn golf van 83 vandaan en hebben aan de voorkant gezeten. Ehm bevestiging volgens mij nog 2 klipjes maar die zijn behoorlijk geroest.
Ik kom uit Heiloo vlakbij Alkmaar. |
|
||||
|
||||
hebbu een fototje van het bruine stuur?
|
||||
|
||||
Jahoor ik ga het vanmiddag even voor je maken.
Quote:
|
|
||||
|
||||
Hierbij enkele foto's van dashbord en stuur
|
|
||||
|
||||
hey, dacht dat het om een ander stuur ging, deze zit al in me auto
evengoed bedankt!
|
||||
|
||||
Up, foto's + nieuwe onderdelen
|
|
||||
|
||||
Nogmaal up
|
|
||||
|
||||
En nog een keertje. Alles vraagprijzen!
|
|
||||
|
||||
UP! Dashbord + stuur verkocht, spatlappen niet verkocht.
|