|
|||
|
|||
VW forum gehackt?
Krijgen jullie ook dat turken scherm?
|
|
||||
|
||||
niet weer he !
|
||||
|
||||
als ze hier maar weg blijven !!
Zijn wij beter beveiligd ofzo dat ze hier dat niet doen ? ik heb namelijk de ballen verstand van computers .
|
|||
|
|||
Lijkt er wel weer op
Kunnen ze niet van een andermans spullen afblijven? *edit* Last edited by Henk46 : 09-06-2006 at 11:24. |
|
||||
|
||||
Zet het bier en de cola maar vast weer klaar !!
|
|
||||
|
||||
@Alain
|
||||
|
||||
Quote:
FF Rustig kerel voordat we hier ook VWForum tafarelen gaan krijgen, dat slappe gelul altijd over 'volk'. Jij komt hier ook alleen maar als VWForum niet werkt...... Raoul had trots verkondigt dat alles nu goed was etc etc............. Net heb ik nog ff gauw een topic kunnen lezen, volgens hem komen ze niet verder dan de voorpagina, ik ben benieuwd. Hopelijk tyfen die gasten eens een endje op!
|
|||
|
|||
word het hier weer smoor druk, dus bereid je maar weer voor
Sorry black devil, bericht is ge edit Last edited by Henk46 : 09-06-2006 at 11:44. |
|
||||
|
||||
Ik was het maar goed netjes van je man zo hoort het, soms is het beter om niet alles gelijk op te tikken
|
||||
|
||||
????? Denk niet dat dat voor mij bedoelt is maar voor black devil !
hoewel ik ook vond dat hij gelijk heeft
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
is ook ge edit.
Sorry liet me even weer gaan |
|
||||
|
||||
Proest !!!
alweer gehackt .... nou lekker dan ... dacht dat dat niet meer voor kon komen met die dure server in nederland ... maja ik heb aleen verstand van poetse wel klote . |
|
||||
|
||||
ze zijn bij vwforum de nieuwe knop naast plaats reactie aan het installeren denk ik
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
Op dit moment doet tie niks, word gehackt omdat het een heel druk bezocht forum is. Is een programma voor. Die zoekt dat automatisch uit. Helaas heb ik hier die andere link naar het forum niet hier. Maar denk niet dat, die nu wel zou werken...
|
|
||||
|
||||
kben er nog nooit geweest....
|
|||
|
|||
mmmm zal toch niet weer he ... dacht dat het nu echt goed beveiligd was..we wachten rustig af
|
|
|||
|
|||
Niet om het een of ander, ik denk niet dat het aan de server ligt, maar aan het gebruik van PHP-Nuke/PHP-BB.
Dat is tegenwoordig net een gatenkaas, is bijna niet meer te beveiligen tenzij de hele codering overnieuw wordt gedaan. |
|
|||
|
|||
alweer online zie ik, is een back up terug gezet want missen wat posts.
Was dus wel serieus Last edited by Henk46 : 09-06-2006 at 14:18. |