|
||||
|
||||
Nw aanwinst Golf cabrio
Vandaag mn nieuwe aanwinst opgehaald een blauwe Golf cabrio 1800 bj 90 met 154000 km op de teller . Hij is verder helemaal orgineel en zit goed strak in de lak. De bekleding ziet er nog zeer goed uit geen slijtage plekken of iets dergelijks. Nu nog mooi weer
Hier met de c op de foto Plannen in elk geval een andere gril en witte knippers.En de g60 wielen van de corrado eronder zetten kunnen daar de s4 wielen weer onder.En een poetsbeurtje verder mooi zo laten
|
||||
|
||||
net wagentje man, zou der idd niet teveel an doen.
Gewoon goed onderhouden enzo.
|
||||
|
||||
leuke originele wagen om te zien
|
||||
|
||||
Mooi dinkie kerel!
Zug dr heul goud uut! |
|
||||
|
||||
Dank u heren zal er ook zeer zuinig op zijn zulke nette orginele cabrios kom je denk niet vaak tegen. En nu mag ik ook naar de mk1 meeting in assen Sponzer
|
|||
|
|||
nette cabbie!!
|
||||
|
||||
Quote:
wees welkom |
|
||||
|
||||
Quote:
Pfff.......gelukkig, dan heb ik ook een taxi straks !!! (Mocht de Rooster niet op tijd klaar zijn ) Succes mit de kaabriejoo Erwin !!!! Grtz........... LRR
|
||||
|
||||
leuk ding...lijkt veel op die van christiaan toen die zijn cabrio had gekocht
|
|
||||
|
||||
Quote:
Als de rooster dan nog niet klaar is, stuur ik je van t terrein |
|
|||
|
|||
Ga je de cabrio niet wat laten zakken?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Whahahaha..........ik wist dat deze reactie ging komen !!!! Verbouwing nadert z'n einde, dus over een week kan ik met m'n DX beginnen. Dan moet alles nog opgebouwd worden, dus nog zat te doen, maar in principe moet het te doen zijn, denk ik......... Grtz........... LRR
|
||||
|
||||
Quote:
Hij is al wel verlaagd en goed stug maar gelukkig nog wel genoeg comfort.Ik vind hem zo wel goed rijden en hij is toch meer voor het rustig cruisen met het mooie weer 2de auto zeg maar .Als ik laag en snel wil rijden pak ik de corrado wel die is totaal comfortloos en zo stug.........
|
||||
|
||||
Quote:
Gewoon zoals het hoort dus
|
||||
|
||||
Vandaag ff een paar velgies gepast eerst de s4 velgen dat liep achter aan en toen de sebrings velgen maar dat was het zelfde verhaal leek wel erg strak trouwens.De vering achter is te slap dus of 14inch eronder of andere veren maar daar ben ik nog niet overuit.Wel vandaag een gril met enkele koplampen geplaatst maar daar heb ik nog geen pics van.
|
||||
|
||||
Hier een foto van de gril met enkele koplampen.Ben er nog niet zo tevreden over wil er graag eentje met een chromen rand in hebben iemand nog iets liggen?
|
||||
|
||||
ziet er goed uit,
succes ermee en in iedergeval al mooi weer gehad om te testen |
|
||||
|
||||
|
||||