|
|||
|
|||
Elek ramen golf 1?
Zijn elek ramen origineel in een golf 1 geleverd? Geen cabrio maar golf 1 met dak.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ze zijn er wel voor de Scirocco, dus het lijkt me dat ze voor de golf 1 ook bestaan ?! |
|
|||
|
|||
Ik heb namelijk een setje elek ramen gekocht en deze zijn voor een golf 1 heb ik gehoord maar daar twijfel ik aan want ik weet niet of ze geleverd zijn.
Ze zijn wel in een scirocco geleverd dus miss zijn ze van een scirocco. |
|
||||
|
||||
Nee, electrische ramen zijn nooit voor een golf met dak af VW geleverd.
Is allemaal achteraf inbouw. Ps. Cabrio binnenbouw is anders dan golf met dak.
|
||||
|
||||
Heb je onderdeelnummers van VW op de onderdelen kunnen vinden? En wat zei FrankVR6 ervan, daar heb je dat setje toch van?
|
|
|||
|
|||
Dat is het rare, er zitten onderdeelnummers op maar kan het niet controleren, heb geen middelen daarvoor.
Frankvr6 zei dat hij had nagekeken en ze zijn voor een golf 1. Voor gti1-g60, klopt binnenwerk van golf 1 cabrio is anders dan golf 1 met dak. Het is geen universeel setje, zie overal bosch en hella staan op de motortjes enzo. of het is van een scirocco of van een golf 2 met smalle deuren. |
|
||||
|
||||
Post of PM de onderdeelnummers maar, zal ik eens voor je kijken. Zit nu wel op de verkeerde PC...
|
|
|||
|
|||
als ik het goed voorheb...
achterste deuren van oude audi 80 (vierkant model) die voorzien zijn van elektrische ramen origineel audi (zeldzaam) is gewoon passend op golf 1. het is maar dat je het weet |