|
||||
|
||||
Besturing 1303
Aan welke bout moet ik draaien om mijn stuurhuis iets soepeler te laten sturen? Hij draait erg zwaar en blijft in de stuuruitslag staan die je em stuurt (draait niet automatisch terug). Een of andere heeft em te strak gesteld en heeft nu geen tijd meer om het op te lossen. Het is een 1303 uit 73.
|
|
|||
|
|||
Als ik het me goed herinner dan zit er, als je vanuit de kofferruimte het afdekplaatje los haalt, maar 1 grote centrale bout waar je aan kunt draaien. Maak hem niet te los anders dan komt er teveel speling in je stuur. Bij het sturen moet het stuurhuis niet teveel geluid (door wrijving) maken.
|
|
||||
|
||||
Zo iets had ik al verwacht, maar in mijn kofferruimte hebben ze die gaten dicht getectileerd, dus daar houd het ff op.
|
|||
|
|||
Die gaten zitten vanaf fabriek al dicht met kit maar je zult ze iid toch open moeten maken. Op een andere manier gaat het niet.
|
|
||||
|
||||
Het probleem is opgelost. Het was een stelbout onder op het stuurhuis, hij was 4 mm te strak gedraaid. (Beunhaas)