|
||||
|
||||
Veel km's met oldtimerverzekering?
Een vraagje: bestaat er een oldtimer verzekering waarmee je meer dan bijvoorbeeld 7500 of 10000 km per jaar mag rijden?
Heb zelf een oldtimer verzekering van Unigarant, maar mag daar max. 7500 km per jaar geloof ik. Of moet je dan een 'normale' verzekering nemen? |
|
||||
|
||||
Moet je eens kijken bij www.verzekerjezelf.nl wat daar de voorwaarden zijn.
Suc6 Dennis oh zie het al.. ook 7500 km... maar wie controleerd dat??
|
||||
|
||||
Bij de APK wordt je km stand genoteerd Geen idee of dat doorgespeeld wordt..
|
||||
|
||||
Ik heb mijn Variant gewoon allrisk verzekerd. Het is de enige uato met heel veel km's, maar dat kon wel. Wel voor een 'normaal' tarief, maar da's ook niet zo hoog (laagste categorie nieuwwaarde)
Jens
|
||||
|
||||
normaal dekken ze geen woon werkverkeer
in een oltimer verzekering. |
|
||||
|
||||
dus als je veel kilometers gaat maken..verzeker hem dan ook via de reguliere polis.
|
|
||||
|
||||
ik heb mn kever oldtimer/all risk verzekerd,maar mij heeft nooit iemand wat gezegd over kilometers....
zal t voor de voorzichtigheid ook es even navragen |
|
||||
|
||||
Mijn tussenpersoon, en unigarant zelf heb ik 'ongeveer' dezelfde vraag gesteld: Ik had een polis met max 7500 km per jaar, maar met die auto ging ik o.a. naar een aantal buitenlandse treffen, en dan maak je al snel VEEL kilometers.
Dat was niet zo'n verschrikkelijk probleem, en dat gebeurde wel vaker: Ze bieden niet voor niets een 5000km en een 7500km polis aan: de 5000 km is voor de echt WEINIG rijders, de 7500km voor de 'wat meer/wat verder' rijders. Vraag 't eens aan Unigarant zelf, en verklaar je hogere kilometers.. wellicht valt t onder 'coulance' (ondertussen heb ik dus meerdere polissen, met 5000 km max: als ik die polissen 'verzamel' kom ik op 4x5000km = 20.000 km per jaar: dat lukt me met m'n daily amper, dus laat staan met m'n oldy's
|