|
||||
|
||||
Quote:
Nee hoor heb nog geen chromen buitenspiegels gehad.Wil ze wel hebben maar ze zijn zo duur man niet te geloven!!
|
||||
|
||||
Quote:
Ja je hebt gelijk maar je wil niet weten wat er onder zit!!Is niet erg fraai. effe wachte tot ie naar de spuiter kan en dan gaat ie er af!!
|
||||
|
||||
Quote:
komt goed maar wordt wel volgend seizoen.Geld is op he!!
|
||||
|
||||
die bra is er toch om steenslag tegen te gaan, niet om te verbergen
|
||||
|
||||
hehe eindelijk je werk es in t echt kunnen bekijken....
als ik t vanmiddag nog niet gezegd heb dan bij deze.... ziet er goed uit man.... groeten p@trick |
|
||||
|
||||
Dikke bak hoor.....
Keep up the good work...
|
||||
|
||||
Quote:
Zou mooi dezen erop laten als ik jou was, staat nou juist wel weer mooi bij die Audi-grepen, weer eens een ander concept. Net als die bra: houden man. Maar dat is mijn bescheiden mening. Last edited by Arnaud : 10-05-2006 at 20:54. |
|
||||
|
||||
Vandaag maar weer een paar foto,s geschoten in elburg.
Vind ze wel leuk gelukt.heb er wel meer maar dan ben ik morgen nog aan het posten groetjes hansie!!
|
||||
|
||||
Leuk man.. als die van mij er ooit zo netjes uit komt te zien ben ik dik tevreden. Leuke Pics, met die haven erbij.. Toch maar even tot morgen posten..... ik wil er meer !!!!
laters
|
||||
|
||||
beetje late reactie, maar wat een supernette wagen zeg.. petje af!
|
||||
|
||||
nog een latere reactie, mooie auto, cool ! Verleden week ook "live" gezien in Assen. Btw. hoeveel kost zo´n setje blauwe kentekenplaten?
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 23-09-2006 at 21:58. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je! Geloof dat t iets van 37,50 was of zo.
|
||||
|
||||
Quote:
Oke, dan ga ik ook eens voor zulke platen kijken.
|
||||
|
||||
Nou na een jaar ongev effe dit topic updaten.
Er is veel gebeurd aan de golf.(zie neuscorrectie topic) Heb de bumpers met chromen lijst er weer af gehaald.voor schermen nieuw geen knippers meer motor kap laten spuiten achter kant een nieuwe lak laag etc etc! Dus wil jullie deze foto,s niet onthouden.vandaag foto,s geschoten van de einzer met m,n nieuwe project.Waar ik eindelijk mee ga beginnen.Wees gerust de einzer blijft gewoon in mijn bezit en gaat dus niet de deur uit! Ben dik tevreden met hoe de einzer er nu uitziet!!En ga nu vol goede moed met de T1 beginnen. Morgen ideeen op doen in Budel heb er zin in!! Groeten hansie!!
Www.retro-cruisers.com Last edited by retro hans : 16-06-2007 at 16:04. |
|
||||
|
||||
Netjes Hans!
Golf 1 is mooi geworden zo....niet teveel meer aan doen.. Succes met de bus!
|
||||
|
||||
mooie bus
wat ga je allemaal aan de bus doen?
|
||||
|
||||
Quote:
Alles. zie mijn testauratie topic.bij lucht gekoelde projecten. ga binnekort beginnen.heb er zin in!!
|
||||
|
||||
Leuke foto's, inderdaad wat ga je met de bus doen. Deze kleur is in ieder geval echt supergaaf.
|
|
||||
|
||||
Quote:
nieuwe laklaag maar uitteraard dezelfde kleur!!!