|
||||
|
||||
Idd mooie auto, vooral de kleur. Klein beetje verlagen, mooie wielen en dan kun je gaan toeren met met variant Er komen gelukkig steeds meer type 3 op de weg. Vooral van die oranje ( lang leve de koningin ) Heb je nog veel werk of valt het mee?
|
|
||||
|
||||
yo henne gaaf ding kom binnenkort wel ff kijken
|
|
||||
|
||||
Hij ziet er erg gaaf uit Hajee! Kroezen met je familie!
Djoek heeft precies zo´n zelfde, erg coole rides. Veel plezier ermee. Greetz Ron
|
||||
|
||||
Lange neuzen kunnen best leuk zijn .. soms
|
|
|||
|
|||
Hij is heel erg braaf!
Mooi ding Hj ziet er nog erg goed uit!
|
|||
|
|||
Super leuke auto!
kom binnenkort ffkes kiek'n. Zippo |
|
||||
|
||||
Quote:
super, moet je doen..golfje mee? |
|
||||
|
||||
Toch verliefd geworden op een type 3? Jaja, als je er eenmaal mee gereden hebt ben je verkocht
Hehe... Gaan we lekker seriematig buikschuivertjes produceren komend weekend dacht ik zo! Ben benieuwd naar de toestand.
|
|||
|
|||
lang leve de type 3
|
|
||||
|
||||
Quote:
eerst maar die van jou verlagen.. tis bijna 17 mei.. |
|
||||
|
||||
Quote:
van jou Djoek?? |
|
|||
|
|||
Quote:
Jep Hajee, dis de mijne ...heb hem een paar weken, druk aan bezig, verlagen en fuchsen erop...de jouwe ziet er wel wat beter uit, bij mij waren de spatborden voor en in de wielkasten de bekende plekken rot... maar de kleur is zoooo gááááf |
|
||||
|
||||
ziet er al veelbelovend uit, heb je naven etc. omgebouwd, of kan dat met adapters?
edit, zie het al, is omgebouwd, heb je nog meer foto's hoe die nu erbij staat, laag met de fuchsen?? en de kleur is erg goed ja! Last edited by hajee : 10-05-2006 at 16:26. |
|
||||
|
||||
lange neuzen
Ben toch blij dat er steeds meer lange neuzen bij komen. Eerst zag men meerendeels korte neuzen maar dat is aan het veranderen. Mooie fuchs velgen zijn mooi op iedere vw. Zelf hen ik stalen kronprinz velgen moet nog lang sparen voor fuchsen. Keep up the good work.
|
|
||||
|
||||
Quote:
foto's? |
|
||||
|
||||
Kronprinz velgen voor 4,5 en achter 5,5. Banden Michelin XZX 145 en 165. Empi kapje erop vondt origineel kpz kapje niet mooi |
|
|||
|
|||
Quote:
Welk type kapje is dat ? Iets moeten aanpassen om dit te laten passen ? BerT3 |
|
||||
|
||||
Sorry typ foutje. Lemmertz kapje met empi sticker, geen aanpassing nodig
|
|
|||
|
|||
Quote:
Toevallig ergens bestelnummer van - winkel - online ? BerT3 |
|
||||
|
||||
Helaas niet, had ze nog in een oude doos thuis.
|