|
View Poll Results: Zal het wat worde??? | |||
Ja!!! | 30 | 85.71% | |
Nee!!! | 5 | 14.29% | |
Voters: 35. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
de auto plus radio gemkt sticker.. beetje boven de thinner gehangen robert..
|
||||
|
||||
Quote:
Haha ja denk het... Ik zat al te denken hoe hij daarbij kwam... Porsche is er ook niet op geplakt! Sorry.... |
|
||||
|
||||
Nou na een tijdje geen foto's geplaatst te hebben hier op het forum heb ik er hier eentje van het lekkerste kontje allertijden!!
Ik ben lekker druk geweest met de auto dus geen tijd gehad om hier op het forum te zitten kloten! Bij deze even een foto van de achterkant en van het net geplaatste motorblok! Kijken is voor eigen risico! Ik post nog wel even wat foto's van de voorkant maar ik hou het nog even spannend!! |
|
||||
|
||||
Zoow die kleur van de bak en het blok zijn gaaf, wat voor een kleur/verf is het? Verder ziet de auto er ook geweldig uit hoor, vind alleen de achterlichten iets minder, maar ieder z'n smaak he. Ben benieuwd naar de foto's van de voorzijde?
|
|
||||
|
||||
echt mooi man!!!!!!
|
|
||||
|
||||
de zwarte pirellis zijn wel erg stoer!
|
|
||||
|
||||
heeeeeeeeeeee robbie.....
ben benieuwd hoe ie er in real life uitziet.... maar dit is geweldig |
|
||||
|
||||
Goed bezig man........................ ik ziet hem morgen wel.
Groeten. |
|
||||
|
||||
Ziet er super cool uit zo
Ben ik de enige die het ziet of is je bumper van boven en onder geel gespoten? Je werkt erg netjes zo te zien, ziet er goed uit! Ben benieuwd naar het geheel straks
|
||||
|
||||
super aant worden!!
|
||||
|
||||
nou heb m in t echt gezien.....
super mooi karretje man..ben trots op je |
|
||||
|
||||
Quote:
mooi he
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Nou iedereen bedankt voor de complimenten maar hier op het forum hebben jullie de voorkant nog niet gezien! Dus bij deze!!! Als het uw belieft.... |
|
||||
|
||||
bijna geen woorden voor..... |
|
||||
|
||||
dat ziet er egt SEXY uit
|
||||
|
||||
Ziet er inderdaad erg strak uit jah! Had het eerst niet eens gezien maar de onder en bovenkant van de bumpers zijn inderdaad meegespoten, staat ze erg goed :P
Mooie kleurencombinatie dat geel met die zwarte pirelli's |
|
||||
|
||||
mooi erg mooi. zou het een idee zijn om de pirellie,s te polijsten?? zou ook goed staan onder geel lijkt mij
|
|
||||
|
||||
He robert-jan toch vreemd dat iedereen geil is op die zwarte wielen van Hansie, misschien dat ie die gepolijst ook nog wel heeft liggen kun je aan de wensen van iedereen voldoen..................
|
|
||||
|
||||
netjes alleen de pirelli voldoen niet aan mijn verwachtingen.. is een groot zwart gat onder de auto zo..
had thom volgens eigen zeggen ook last van.. ik zou op zoek gaan naar een delige velg met de harten dan geelgoud..
|
||||
|
||||
of het buitenste randje van de pirelli's polijsten..
|