![]() |
|
|||
|
|||
![]() interieur origineel en onbeschadigd 200 euro met deurpanelen
voorste zetels ![]() ![]() achterbank ![]() ![]() ![]() stuur 150 euro ![]() motorklep 50 euro ![]() achtervleugel 25 euro ![]() |
|
|||
|
|||
![]() deurpanelen: geen enkel samen met voorste en achterste zetels weg:
![]() ![]() ![]() ![]() zwart deurpaneel: 25 euro ![]() rubbers voor de kas op chasis rubber voor tussenvleugels en de kas,startslot (samen )50 euro vraagbaak kever 25 euro ![]() deuren in perfecte staat 30 euro stuk 50 voor de 2 ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() 4 wieldoppen in chrome alle 4 onbeschadigd 50 euro
![]() voorvleugels enkel 2 samen 60 euro ![]() ![]() kleine prullen bieden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ook nog chasis van 1965 met 2 volledige platen om op te lassen 150 euro (de platen samen kosten al meer)
![]() motor nen 1200, 250 euro of goed bod ![]() den tableua 100 euro of goed bod in perfecte staat ![]() ook nog de kas staan met deuren in moet verder opgelast worden 100 euro ![]() ook heb ik nog originele koplampen liggen van 65er en nog wat kleine prullen 4 wielen (originele) met slechte banden 40euro indien ge nog iets anders zoekt laat weten staat ier nog volledig alles dient afgehaald te worden wordt niets verzonden |
|
||||
|
||||
![]() Mag ik bij deze de voorschermen reserveren? Waar af te halen?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wat bedoelde met voorschermen? af te halen in aalst- belgië oost-vlaanderen |
|
||||
|
||||
![]() Ik bedoel de voorvleugels. Ik ga even kijken of ik een mogelijkheid heb om iets te regelen met m'n zus. Ze woont in Brussel. Ik woon zelf in Rotterdam, dus voor mij is een aardig eindje rijden.
|
||||
|
||||
![]() Hoe is het met de voorklep gesteld, trouwens?
|
||||
|
||||
![]() Zijn de witte schakelaars er nog ,Als die er nog zijn houdt ik me aanbevolen
|
|
|||
|
|||
![]() voor mij moogt ge die achterklep opzijhouden, ben van erpe-mere
![]() |
|
|||
|
|||
![]() achterklep wil ik wel, kan ze altijd komen afhalen
|
|
||||
|
||||
![]() Rastaman, je zou de schermen voor me apart houden. Ik neem aan dat je ze nog hebt. Je reageert niet op peebee's, vandaar dat ik het hier plaats.