|
||||
|
||||
staal verbreden noord-holland
hey,
weet iemand een bedrijf in de regio van noord holland die stalen velgen kan verbreden? hellvoetsluis is zon end weg! |
|
|||
|
|||
Van der Mik in Vinkeveen als ik het goed heb....0297-261777
Kosten ongeveer 18 euro per velg !! Gr. Bas |
|
||||
|
||||
dat zijn de kosten dus niet! bedankt! zal m morgen gelijk eens bellen!
|
|
|||
|
|||
Quote:
niet duur |
|
||||
|
||||
moet ik van der mik op een speciale tijd bellen ofzoiets? de telefoon is altijd "in gesprek" ?
|
|
|||
|
|||
Dan zijn ze op vakantie
Ze leggen dan de hoorn van de telefoon er naast,heb het zelfde gehad . Gewoon steeds proberen. gr Erwin |
|
||||
|
||||
haha okej, kunnen ze straks met frisse energie aan mij velgjes beginnen
|
|
|||
|
|||
Ik zal ze van de week dan ook maar even bellen dan.
Zoek ook iets in Noord holland. |
|
||||
|
||||
ze zijn nu nog lekker op vakantie...
|
|
||||
|
||||
zijn inmiddels verbreed, in een uurtje stond ik weer buiten, top dus! leuk om te zien ook hoe ze het doen!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Wat was je nou precies kwijt? En heb je een foto toevallig? Kwaliteit is ook goed? Ik bedoel dat er niet straks een hele rits lood op moet om ze te balanceren. |
|
||||
|
||||
72 euro, ik heb mijn velgen naar binnen laten verbreden, dan kunnen ze dus niet gericht worden, doen ze wel als ze naar buiten verbreed zijn, volgende week vrijdag gaan de bandjes er pas omheen dus zal dan zien in welke mate ze recht zijn...
foto zal ik morgen even plaatsen, en vrijdag zal ik dan ff laten horen of ze een beetje recht zijn + foto's van de uiteindelijke look op me jettatje |
|
|||
|
|||
Volgens mij is de dag voor foto`s allang verstreken.
|
|
||||
|
||||
haha sorry, de compu van me pa en ma was gecrashed, (moeder's achter compu's...) dus kon ik ze niet op de compu zetten, ik beloof dat ik ze er morgen even opzet, de bandjes zitten er namelijk ook al om, en ze vielen mij behoorlijk mee qua recht/kromheid! meeste lood was 30 gram, maar dat was er maar 1, zonder richten vond ik dat toch erg meevallen..
|
|
||||
|
||||
Gaaf en niet duur, ben zéér benieuwd naar je pics!
Hoe zit het met de prijs als je maar een beetje of heel veel wilt verbreden? |
|
|||
|
|||
Ik ben gister bij hem langsgeweest..
en het ziet er erg goed uit !! |
|
||||
|
||||
misschien een sticky maken in welke provincie t door welk bedrijf gedaan wordt +kosten...
|
||||
|
||||
Quote:
volgens mij maakt t niks uit, misschien bij extreeme breedtes dat t iets duurder wordt, maar wat kost een strippie staal nou.. |
|
||||
|
||||
hierbij aantal fototjes van de velgen na de verbreding, let overigens niet op t slechte spuitwerk, eerste laag over een uurtje nog wat met banden:
|
|
|||
|
|||
aha, aan de achterkant laten verbreden... ook grappig wel geen deepdish!
|