|
|||
|
|||
US Gordels
Ik heb gisteren mijn besteld setje US gordels binnen gekregen van de duitse ebay. Ik heb alles er bij zitten voor de ombouw aldus de verkoper. Maar hoe moet ik dat eigenlijk inbouwen? wat hoort waar te zitten? Die tulp van die gordel, waar hoort die? aan het slot? En waar monteer ik het omrolmechanisme? Wie kan mij er uitleg van geven met eventueel foto's?
Dit is het systeem: Zit van alles bij, ook 2 plaatjes met 3 gaten dr in en de bijbehorende schroefjes, 2 plastic geleiderstukje. |
|
||||
|
||||
PB Jurgen ff ... Hij moet er alles vanaf weten (Jurgen_Santana)
|
|
||||
|
||||
Jij hebt de uitvoering zonder heupgordels als ik het zo zie. Die zijn tot 1987 geleverd geloof ik. Deze gordels mag je officieel ook niet gebruiken zonder de dikke kniebeschermer onder het dashboard. De kans is nu aanwezig dat je bij een aanrijding onder de gordel door schiet.
Hier wat foto's van hoe het gemonteerd zit: Op de deur Op de B stijl Op de stoel (oude gordel gewoon de monteren en op dezelfde wijze de US gordel monteren) het gordelslot wat je ziet heeft jou gordel niet volgens mij Aan de andere kant van de stoel, waar normaal niets zit zit de heupgordel. Past ook niet op een standaard stoelonderstel, maar volgens mij heb jij deze gordel niet.
|
|||
|
|||
Hey bedankt voor de foto's. Nu heb ik ieder geval een idee hoe als het gemonteerd zit.
|
|
|||
|
|||
Ik ben vandaag even bezig geweest met de gordels. Op de deur heb ik em gemonteerd, ook de plaat op de B style zit er op, maar nu zit ik nog met de rolautomaten. Ik heb geen idee hoe die gemonteerd moet worden. Het moet op een edition blue interieur komen. Maar als ik em monteer zoals jij zegt oude gordel eruit (tulp) en deze weer op die plaats monteren dan gaat dat niet. de rolautomaat komt tegen de tunnel aan, dus dat punt is iets te plaat er voor.
En je had het over een kniebeschermer. Hoe ziet zo ding er gemonteerd uit op een type 2? Heb je daar toevallig foto's van? |
|
||||
|
||||
Is een rubbere balk onder het dashboard over de breedte (dus onder het stuur voor de bestuurder, en onder het dashboardkastje voor de bijrijder).
|
|
|||
|
|||
Heb je er misschien ook foto's van?
|
|
|||
|
|||
Niemand een foto hiervan?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Battarijen camera moet ik opladen.
WWW.MIVW.NL Last edited by Jurgen Santana : 30-03-2006 at 18:38. |
|
|||
|
|||
Dan wacht ik de foto's wel af.
|
|
||||
|
||||
Daar zijn ze dan, het is een balk, achter het middenconsole loopt hij door:
|
|||
|
|||
Ok bedankt voor de foto's
|
|
|||
|
|||
heej,
ik ben nieuw op het forum... heb een amerikaanse golf 2 gti 8v dus heb uiteraard ook de amerikaanse gordels en kniebeschermers kan iemand mij mss vertelle hoe ik het beste bij de relais (dus zekeringenkastje) kan kome.... dit omdat die kniebeschermer (en middenconsole..) nogal in de weg zitte... |
|
||||
|
||||
Quote:
Er zit een klepje in, en anders moet die balk even los. Zit met 4 schroeven vast, wel eerst even het middenconsole verwijderen.
|
|||
|
|||
Quote:
der zit geen klepje in, dus dan zal hij er idd af moeten... mss een tip hoe ik de middenconsole het beste deruit haal, want heb t geprobeerd, maar ben bang dat ik die kapot trek... zit hij moet schroeven of zit hij erin geklikt? |
|
||||
|
||||
Een schroef zit bij de pook, onder de pookhoes. En normaliter ook nog 2 aan de onderbakjes maar dat zal nu misschien wel anders zijn met die balk.
|
|
|||
|
|||
Quote:
ok, tnx klasgenoot zal us ff kijke... |