|
|||
|
|||
Polo 1f LX (jubileummodel) uit 1981
Mijn polo gaat na lang wikken en wegen in de verkoop. In de binnenstad waar ik ga wonen kan ik hem niet kwijt. Buiten de stad stallen kan maar betekent dat ik er weinig mee doen zal.
De meeste van de pololiefhebbers kennen hem wel. Compleet origineel. Blauw en in een zeer goede staat. Heeft wel een klein plekje in de linkerbalk en voor de keuring moet er een ashoes vervangen worden en de remtrommels achter schoongemaakt. De auto is verder in orde. Starten en rijden zelfs in de winter! Hij heeft ongeveer 88.000 km's gereden. Interieur is ook zeer netjes. In deze staat en originaliteit zijn ze er bijna niet meer! Het is dus een Polo1f LX (jubilieummodel) uit 1981. Er zitten VW velgen onder. De vier originele velgen met chromen doppen heb ik ook nog. Een bod van € 550 (voor de auto alleen) heb ik reeds binnen. Daarnaast heb ik nog onderdelen te koop: O.a.: Linkervoorspatbord Rechtervoorspatbord Front (tot modeljaar 1979) Nieuwe koplampen Acherlichten Hoedenplank 2x Grill Een complete achterbank Bus met lak en lakstift in Regattablau En nog wat klein spul. Ik zat te denken aan €900,- voor alles... Voor foto's zie :
Polo GTI (2001). Last edited by rvdbos : 22-05-2006 at 19:26. |
|
|||
|
|||
Ok knal maar dicht dit topic. Vanwege het uitblijven van serieuze gegadigden, afgezien van iemand van Marktplaats "die een goedkoop oldtimertje wel leuk leek" heb ik besloten het (ge)bakkie zelf te houden. Eind juni wordt hij weer helemaal in orde gemaakt voor de APK en gaat hij voor de winter de opslag in. (Waar is overigens nog een groot raadsel grrr...). Nu het besluit genomen is ben ik er op zich ook wel tevreden mee.
Gtrz en wellicht tot op een meeting Ronald.