|
||||
|
||||
Quote:
even globaal gekeken staan de wielen net zo ver naar buiten. Je zit met 7j et55 en 8j et 52,3, kan wel kloppen dan. OK mooi. |
|
||||
|
||||
Jongens ik ben op zoek naar de Steek van een Smart For Four, die is 4 x hoeveel? Heb alle links in dit topic gebruikt en ook Google maar ben er nog niet echt achter gekomen.
Iemand die het weet? |
|
||||
|
||||
Quote:
Deelt die niet de bodemplaat met de mitsubishi Colt??? |
|
||||
|
||||
nee volgens mij toch niet, smart is toch van mercedes, worden wel alllebei in Nedcar gemaakt, maar zijn compleet andere productielijnen...
|
||||
|
||||
Smart forfour en Mits lopen toch van dezlefde band? Maar kan natuurlijk wel andere steek hebben..
hé, lees ik dat de Mercedes Sprinter ook 5x130 heeft? Klopt dat? Ik heb 993 wielen onder de Variant, maar vind dat wat te schreeuwerig.. d'r schijnt vrijwel geen automerk die steek te gebruiken? Jens
|
||||
|
||||
Ik geloof dat ze daar gewoon 2 verschillende lijnen hebben lopen maar weet het niet zeker....
Mercedes M classe heeft ook 5x130... **edit** De steek van de nieuwe colt is 4x114.3 Maar de coltjes vanaf 1993 tot 2000 hebben 4x100
Last edited by Berserker : 20-04-2006 at 10:10. |
|
||||
|
||||
deze misschoen ook bij de 1e post erbij zetten?
steekmaten+naafgat
|
||||
|
||||
nou ik weet niet wat het is maar alle links in dit topic zijn vervallen volgens mij!
|
||||
|
||||
ik kan er inderdaad ook niets mee... jammer, ik heb wel een interessant idee voor op mijn Golf 1
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.fznederland.com//?/steekwijzer/
|
||||
|
||||
thanks Alain!
|
|
||||
|
||||
weet iemand de steekmaat van een Maserati Biturbo?
|
||||
|
||||
http://www.paw.ch//100/con_liste.asp?katno=22233
Lochkreis / Nabendurchmesser 5x106-58.6 Gewinde m12x1.50 |
|
|||
|
|||
www.steekmaat.nl, is volgens mij kompleter dan alle sites die hier al stonden.
|
|
|||
|
|||
Hoi hoi,
kan mij iemand helpen ??????? Ik heb een golf 4 van 99, en pas geleden velgen gekocht die van een golf vr6 zouden komen. Ik wou deze erop zetten maar de naaf diameter is groter, is dit een probleem ? Op de velg staat: 291 17x7.5J PCD ET 36 De naafdiameter gemeten met rolmaat: ca. 66mm. Passen deze echt niet op een golf 4 ? En is dat verhaal dat ze van een vr6 komen bull shit ???? Alvast bedankt Groet Joep |
|
||||
|
||||
Zitten er centreerringen in de velgen?
Normaalgesproken moeten velgen van een Mk3 Vr6 zo op een golf 4 passen kwa naafdiameter...
|
|||
|
|||
Nee geen centreerringen !
Zitten wel 5 boutgaten in van een steekcirkel 100. Misschien zijn ze die vergeten mee te geve ? Zijn deze e bestellen ? |
|
||||
|
||||
ja hoor golf vr6 is 57,1 even de binnendiameter opmeten en even naar de bandenboer
|
|||
|
|||
Uit het lijstje volgt dit :
Golf 3 Gti/VR6v 5x100 38 57.1 Golf 4 5x100 38 57.1 Maakt die ET van 35 dan niet uit ? Hij moet voor de bovenstaande 2 eigenlijk 38 zijn. Zit er nog verschil (buiten de prijs) tussen kunstof of stalen ringen ? |