#1
|
||||
|
||||
Wie heeft er ervaring met: digifant (g60) op 16v
Wie heeft er ervaring met: digifant (g60) op 16v
|
#2
|
|||
|
|||
Interessant...ik kijk mee !
|
#3
|
||||
|
||||
Bolku tuning heeft er een xtal gebouwd met digifant.
Helaas is de pc gecrasht van Bolku. Jeroen kan dus niet online uitleg geven.
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#4
|
|||
|
|||
Quote:
Jeroen is op dit moment bezig op op mijn 16v golf 1 cabrio een digifant injectiesysteem te plaatsen... Foto's kan ik posten zodra hij weer verder is.
__________________
Founder of Golfc@brio.Com Golf cabriolet MK1 2.0 16v ABF Golf cabriolet MK3 Colour Concept Kever 1302LS Cabriolet Peugeot 508SW BLE full options Suzuki GSX 600F |
#5
|
||||
|
||||
Zijn hier al pic's van ?
En wat zijn eigenlijk de voordelen ? |
#6
|
||||
|
||||
Wat wil je weten?
__________________
Groeten, Jeroen. |
#7
|
||||
|
||||
mijn ervaring is, Digifant 1 op een 16V met ITB's is te traag.
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#8
|
||||
|
||||
Wat heb je aan digifant ipv k-jetronic behalve meer electronica ?
Haal je zo meer uit je motor ? Rij je daar zuiniger mee ? Spuiten de injectoren dan niet tegelijk ? Oke het is dan te chippen, maar heb je daar wat aan als je auto ongeblazen is. Lijkt mij maar minimaal. |
#9
|
||||
|
||||
Ben ook wel benieuwd naar de antwoorden op de vragen van saus!
|
#10
|
||||
|
||||
Ik heb er ook mee gereden, maar met de 8V chip is dit niet echt een aanrader. Liep wel harder dan met K(e)-Jetronic en pakte sneller op, maar starte slecht en liep veel te rijk (stationair).
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
#11
|
||||
|
||||
digifant heeft decelleratie uitschakeling (dwz. geen inspuiting bij gas los) dus dit merk je in je benzine verbruik.
een standaard chip is niet te gebruiken in een 16v omdat die minder brandstof nodig heeft en uiteraard niet geblazen is. de injectoren spuiten wel tegelijk in maar omdat het electrisch gaat, is het precies af te regelen hoeveel en wannee rer in gespoten wordt. ik weet niet hoe het rijd in een 16v maar ga het wel proberen. |