Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 18-04-2006, 06:16
Datreja Datreja is offline
Forum Newbee

Default Achterste deurpanelen zorgen voor problemen...

Ja titel zegt het al. Ben m'n deurpanelen aan het vernieuwen en ben net klaar met de voorste 2 panelen en het is toch wel een groot verschil voor wat het heeft gekost.

Hier voor:

En na:

Maar nu wilde ik net vandaag gaan beginnen met de achterpanelen en geloof het of niet maar ik krijg ze er niet vanaf. Ik had de voorste panelen er in 2 minuten vanaf maar heb bij de achtersten problemen met 2 boutjes.

Hier een foto van de schroefjes die ik er al uit heb.

Dat was dus geen probleem maar dan zit ik met deze dingen:

Voor zover ik kan zien zitten er twee van die dingen in elk paneel. Eentje in het midden ongeveer en 1je nog achteraan. Ik snap bij god niet hoe ik die dingen los moet maken. D8 eerst dat het gewoon een plastic dopje was die een schroef hoorde te dekken maar heb hem eraf geprobeerd te halen met een platkopschroevendraaier en nix. Snap er ook niet veel van want heb dit nog nooit eerder gezien.

En hier zie je nog even dat andere zwart dopje (aangegeven met pijl) die er maar niet vanaf wil gaan. Moet ik soms dat ding die ik omringt heb er eerst af halen?

In ieder geval ik ben even de kluts kwijt. Zou fijn zijn als iemand me kon zeggen hoe ik de achterste panelen eruit kan krijgen zodat ik weer aan de slag kan. Ik wil daarnaast dat ding die ik omringt heb ook nog mat zwart spuiten dus die moet er toch uit.

Mocht er al iets op het forum staan hierover dan m'n excuses maar kon er nix over vinden. hehe misschien dat jullie niet hadden verwacht dat er zelfs iemand is die geen paneel eraf kan krijgen

Nou in ieder geval een dikke bedankt alvast

Gr, Datreja
Reply With Quote
Old 18-04-2006, 08:05
Albie's Avatar
Albie Albie is offline
VW Enthousiast

Dat eerste plastic dopje kun je er zo afhalen door een kleine schroevendraaier er in te drukken, beetje scheef houden en dat trek je heb er zo af.

Op de derde foto van die plstic kap kun je met een platte schroevendraaier de dopjes er zo vanaf plukken door even de schroevendraaier achter het plastic dopje te haken, schiet ie er zo vanaf.

Hoop dat het zo wel zal lukken

Albie
Reply With Quote
Old 18-04-2006, 18:59
Datreja Datreja is offline
Forum Newbee

Haha dat d8 ik dus ook. Misschien dat de vorige eigenaar ze vast had gelijmd of zo want ze zitten echt goed vast. Maar in ieder geval bedankt. Zal zo meteen nog eens kijken.
Reply With Quote
Reply

Posting Rules