|
||||
|
||||
Als je nou gewoon dat IP blocked ofzo ben je toch ook klaar?
Tenzij ze zulke dingen in een internet cafe gaan doen ofzo :P
|
|||
|
|||
Heb ook zon ding gekregen op mn private message.
|
||||
|
||||
Had afgelopen weekend ook eén van die Miami-trol. Niet op gereageerd, lijkt me ook niet verstandig op eén of andere manier, ook al zal er misschien niks kunnen gebeuren.
|
|
||||
|
||||
Marscki, heb emailtje met tekst en gebruikersnaam gestuurd!!
|
|
||||
|
||||
Heb er net nog een gehad van GRACE.......
|
||||
|
||||
Enigste manier om dit te voorkomen is dat de moderators nieuwe gebruikers moeten gaan activeren... en dat is onbegonnen werk op een openbaar forum. Je kan hooguit domeinnamen bannen en ip's. Of bestaat er een mogelijkheid om een blacklist met domeinnamen te importeren in dit forum ?
|
||||
|
||||
Quote:
ja tuurlijk! Je zegt het zelf al, ze kunnen providers blocken maar zoals luuk al aangeeft bannen hun liever gewoon de user die de betreffende pm`s stuurt. Dit om beveiligingsbeperkingen op te leggen die meer werk kosten dan het probleem zelf. |
|
||||
|
||||
Ik heb die vrouw meteen gemailed en gezegd dat ik maar altegraag geld stort op haar rekening zodat ze de schat van haar vader kan ophalen....
Pff ik laat me echt geen 10% van 15 mil door me neus boren...
|
|||
|
|||
Ik kreeg em ook via het volksforum.
|
|
||||
|
||||
Heel fijn, hier ook al. Ooit eens express terug gemaild. Je krijgt wel reactie terug hoor. Echt lachen. Maar doe dat hier maar niet
|
|
||||
|
||||
lijkt net of de alfa volgorde wordt afgewerkt heb hem gister gehad.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb haar nog niet gehad Maar misschien weet ze al dat ik al miljonair ben |
|
||||
|
||||
ik heb de eer ook nog niet gehad...
heb haar maar ff een pb gestuurd dat ik teleurgesteld in r ben.
|
||||
|
||||
OOk namens mij hoop ik ?
|
|
||||
|
||||
ik heb hem ook gehad, over een jaartje haar maar eens opzoeken dan heeft ze de schat vast wel gevonden denk ik !!
|
|
|||
|
|||
Dit zijn van die scam mailtjes uit nigeria ...
Het doel: Je geld aftrogelen als je erin trapt. Ze zeggen dat je dan een deel van die zoveel miljoen krijgt haaha, maar eerst moet je dan een klein bedrag naar hun sturen dan op een gegeven moment. Paar honderd euro of duizenden. Maar jah ze stoppen er nog niet mee omdat het nog lukt :S.. domme mensen op deze aarde hehe |
|
|||
|
|||
Ik heb deze mail ook gekregen afgelopen week.
Heb maar verwijdert. |