|
||||
|
||||
Ikzelf heb weitec onder mijn vr6 zitten. Mijn ervaring is, is dat het comfortabeler is als KW. Daarnaast is het ook betaalbaarder.
Met het volgende resultaat: Koni is naast KW en weitec ook een hele mooie set, maar zal aanzienlijk duurder uitvallen. Edit: lees net dat iemand je een kusje gegeven heeft , succes ermee
|
||||
|
||||
Hallo Hallie, ik kan een schroefset supersport kopen van een jaar oud , ben je er wel tevrede over of is het te stug?Het is voor mijn vento 16v.
ronald |
|
|||
|
|||
Morgen komt er bij mij een Weitec schroefsetje onder, niet hardheid verstelbaar, ben benieuwd
|
|
|||
|
|||
Vandaag eindelijk de schroefset onder golf gekregen..
fotootje: Het zakt nog wel iets na.. Als hij achter nog lager moet, dan moet er spoorverbreders tussen, anders komt de schroef tegen de band aan Maar tot dusver zeker een aanrader, ben er erg over te spreken (ja nu al ) Last edited by Eduard : 29-03-2006 at 17:56. |
|
|||
|
|||
ziet er goed uit!!! en hoe is t comfort en weggedrag?
|
|
|||
|
|||
Comfort is goed.. het is natuurlijk niet zo comfortabel als het origineel dat je bij geen kuiltje in de weg voelt, maar ben zeker erg tevreden.
Zaterdag naar Duitsland op stap geweest, met 2 man achterin. Helemaal nergens geen last van ondanks de 215/40/r16 bandjes |
|
|||
|
|||
ik heb een weitec hardheid en hoogte verstelbaar..
ik vind het een superset voor niet al te veel geld. een kennis van mij heeft een supersportsetje. en mijn weitec set is velen malen comfortabeler, ik gebruik hem ook gewoon dagelijks. hij is op deze hoogte: Edit- je mag gerust komen proefrijden hoor Last edited by vw_driver : 11-04-2006 at 17:55. |
|
|||
|
|||
Off topic:
wat voor uitlaat zit er onder je MK3 Hallie??? 2 x 60 mm???
|
||||
|
||||
mocht je er vanaf willen hou ik mij aan bevolen want ik wil juist een supersport setje
|
|
|||
|
|||
Capo, zou niet weten hoe groot die uitlaat is, moet ik ff meten dan. Tis in ieder geval eentje van laser en vrij bescheiden formaat. Ik heb hem ook zover mogelijk naar binnen geschoven, want wilde hem zo onopvallend mogelijk hebben
mischatdi, voorlopig zit hij dr nog op, maar je kan evt ook bij blackdevil informeren want die heeft nu een actie met supersport setjes. |