#21
|
||||
|
||||
ik hoop toch op een keerringetje :p
|
#22
|
|||
|
|||
Quote:
Niets wijst er op dat het een keerring is......bovendien is het vervangen van een keerring ook nou niet bepaald een makkelijk klusje |
#23
|
||||
|
||||
Bij mij is de schakel as keerring lek, dit lekt af en toe een klein drupje olie. Word binnenkort gerepareerd maar kan ik met dit lek nog veilig even doorkarre ?
__________________
VW Polo 2F 1.3 '94 Mazda MX5 '90 Mitsubishi Lancer Evolution III '95 Suzuki Swift 1.3i '99 VW Kever 1200 '83 Ford Fiësta 1.3i '94 VW Golf II 1.6 '88 VW Up! 75pk '12 |
#24
|
||||
|
||||
Met een polo bak is het link.
Bij te weinig olie brand de 5 er uit,en dat gebeurt sneller dan jij denkt. |
#25
|
||||
|
||||
Het is een 020 bak toch? dan kan ook dat hele kleine keerringetje zijn die in de prize-as zit waar de pen doorheen loopt die de drukgroep bedient.. Dan lijkt t net of ie tussen de bak en de motor lekt.
|
#26
|
|||
|
|||
Als je het er in gooit en het komt er net zo hard weer uit dan is er een klink nagel afgebroken en door het koppelingshuis naar buiten gekomen. heb ik zelf ook al 2! keer mee gemaakt.
Erg vervelend allemaal. |