|
|||
|
|||
VWForum Back Online
Hierbij wil ik even de admins en mods van Volksforum hartelijk bedanken namens Raoul, Chretien en ik, wegens het opvangen van een groot gedeelte van de oud leden van VWForum.
Hierbij wil ik ook even melden dat het VWForum per vandaag 18:00 weer online zal zijn. In het oude jasje, maar met een nieuwe, verse, start. Ik vraag hierbij ook aan de eventuele leden die terug komen om eerst de stickies te lezen en niet onverhoopt topic te gaan openen met vragen waarom het forum offline was en wat er gebeurd is met de oude posts. Op de frontpage wordt alles uitgelegd en ook de stickies vermelden dit netjes. Posts hierover worden per direct verwijderd zonder waarschuwing. Met vriendelijke groet, KatirZan a.k.a. Rein, VWForum WebAdmin
|
||||
|
||||
PROOST daar mag op gedronken worden
|
|
||||
|
||||
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
|||
|
|||
ik heb me dus aangemeld, alleen ik krijg geen mailtje terug .. aangemeld met aerox_21@hotmail.com
|
|
||||
|
||||
ja heb ik ook wat problemen mee
kheb wel een mail terug gehad maar kan dit niet doen Om het registratieproces af te ronden, dient u binnen de 24 uur op de volgende link te klikken om uw gebruikersprofiel te activeren, anderzijds wordt de informatie automatisch verwijderd en dient u opnieuw een profiel te maken: ik krijg steeds kan pagina niet vinden anders probeer ik het over 24 uur nog een keer opnieuw kijken of het dan wel werkt
|
||||
|
||||
effe /test uit de mail halen
|
|
||||
|
||||
Als je vragen hebt wend je dan tot de Beheerders van het VW-Forum, lijkt me wel zo makkelijk......
Edit: zie net dat je gereageerd hebt roel
|
|||
|
|||
registratieprobleem is verholpen
|
||||
|
||||
Quote:
Ik krijg nog steeds geen wachtwoord op de mail terug. Is het de bedoeling dat je je opnieuw aanmeldt?
|
||||
|
||||
weg 6000+ berichten, dan moet ik me opnieuw aanmelden/registeren en begin ik van voor af aan, mooi klote samen met ventjes die er net voor het downgaan kwamen kijken.
Tuurlijk gebeurd dit niet met opzet, maar vanaf het begin (zelfs oude vwforum) was ik er al
|
||||
|
||||
Klopt heb me net geregistreerd
|
||||
|
||||
volgens mij wordt het een wedstrijdje .. wie heeft er het meeste post binnen 1 week
|
||||
|
||||
Jipie, Hoera,
|
|
|||
|
|||
hele mooi christiaan dank je, wilde het net zelf gaan doen :lol:
@Cabrio16v : je hoeft je natuurlijk niet aan te melden @ Black Devil : tja...ook ik was er op het oude oude forum al, en ook ik begin weer netjes op 0
|
|||
|
|||
mmmm katirzan? of een andere mod, waarom is vwforum offline? heb er zelf last van en tevens mede leden op mn msn?
toch geen grote problemen hoop k? |
|
|||
|
|||
Quote:
hij doet het alweer edit: toch niet de home pagina wel mah forum niet |
|
||||
|
||||
Quote:
Daar lijkt het idd verdacht veel op. Je moet maar ergens goed in zijn....toch? |
|
||||
|
||||
Tja dat heb ik ook nooit begrepen. Je gaat op een forum toch niet voor de meeste berichten? Maar heb me net aangemeld.
|