|
|||
|
|||
Daar gaat mijn bus!! Verkocht aan een handelaar.
Omdat ik speling in de krukas had, bracht ik mijn bus naar Sjef. Na een inspectieronde van hem en een APK keuring werd er geconcludeerd dat de bus veel meer nodig had dan een nieuwe motor.
Veel laswerk, veel geplamuurd, een vooras die volgend jaar zeker niet meer door de apk zou komen en een ander blok... De kosten werden te hoog voor mij om te betalen. Met heel veel pijn in mijn hart heb ik besloten om de bus te verkopen. Op marktplaats gezet en snel een koper gevonden. En wat denk je? Een week later staat de bus doodleuk weer op marktplaats met apk?! En een hogere prijs uiteraard! Er zat voor jaren werk aan de bus, maar nee hoor, een week later is hij apk klaar en kan er zo mee gereden worden De koper vertelde mij dat hij de bus zelf wilde opknappen, maar ik had het kunnen weten omdat Jerry (www.vwbus2.nl) er ook bij was... #%@*^# zijn het!!! Ik weet niet hoe ik de link van MP moet plaatsen, maar het gaat om de blauw/witte bus van €2450,- NIET KOPEN DUS!! Ik vind het erg jammer om mijn bus zo weer te zien. En jammer dat een liefhebber hem niet heeft gekocht. Groet, Martin Last edited by Martin '73 : 05-04-2006 at 18:16. |
|
|||
|
|||
hmmm dat is zeker niet leuk nee!! en ook niet leuk voor de volgende koper van de bus!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt, dat is de bus! Maar ik heb op de rdw site gezien dat er geen nieuwe apk opzit maar nog de oude van mij. Die is geldig tot 2 mei. Dus de advertentie klopt wel... Ik wil wedden dat er geen reet aan gedaan is. Behalve de gebreken camoufleren. Groet, Martin |
|
|||
|
|||
Hey, dat is raar... De advertentie is verwijderd... Hoe zou dat komen??
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dat bedoel ik. Ze naaien mensen en het interesseert ze niks. Ze denken alleen maar aan geld. Trieste lui. |
|
||||
|
||||
Tering jammer van je bus zeg. Moet je hem verkopen en krijg je nu dit...
|
|
|||
|
|||
Wat klote zeg! En dat er mensen zijn die alleen om het geld in de T2's doen is bekend en eigenlijk onvoorstelbaar
Froukje |
|
||||
|
||||
Ik heb hetzelfde eens gehad met een 69er T2a: die werd ook ineens verkocht voor hard.. dubbel zoveel als ik ervoor beurde. Nahja, heb ik tenminste niemand een poot uitgedraaid.
Wel irritant dat handelaren niet gewoon erbij vermelden dat ze iets voor de handel kopen: weet je wel dat ze niet meer terug komen bij je als er iets mankeert! Jens
|
||||
|
||||
Een maat van me heb gister ofzo nog naar die advertentie gekeken, omdat hij wel geintereseerd was, mooi dat hij er dan vanaf geweken is!
Volgens mij is op keversite.nl ook al wel eens deze man besproken dat hij niet echt te vertrouwen is! Dit topic en dit topic!
|
||||
|
||||
Die staat er straks over een paar maandjes met een ander kleurtje gewoon weer op. Maar dat is autohandel, blijven opletten want je wordt ver^#$^ waar je bij staat...
|
|
||||
|
||||
Over die Jerry wordt wel door meer mensen geklaagt. Ik heb een aantal bussen van hem een keer op KWF gezien en dat vond ik triest. Erg slechte bus en dan best veel geld vragen. Als je rijk wilt worden ga dan banken beroven i.p.v. vw-liefhebbers!
|
||||
|
||||
Quote:
Eens met dat beroven alleen ben je er als koper wel zelf bij. Ik zeg neem altijd iemand mee die er verstand van heeft. |
|
|||
|
|||
Quote:
Als er genoeg klachten komen houdt die handel vanzelf wel een keer op |
|
||||
|
||||
oke het is niet fair wat hij doet, maar ik heb ooit mijn campertje aan hem verkocht en de prijs gekregen die ik wou, ongetwijfeld heb jij ook meer van hem gekregen dan van alle andere "liefhebbers" toch?
en als je bij hem een bus gaat halen neem dan iemand mee, of maak van het sleutelen je hobby handel is nou eenmaal , hun brood verdienen. er is altijd een keerzijde maar leuk is het nooit |
|
|||
|
|||
komt die man uit tiel of omgeving..??
|
|
|||
|
|||
Wilde ik net vragen daar komt mijn busje ook vandaan.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Koper (en nu verkoper) heet Xander uit Hierden?
|
||||
|
||||
kan kl(=)te
op blijven letten is dus maar weer t devies |